Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-05 14:02:08 följande:
    Men smal blir man. *tröstar*
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-02-05 14:03:27 följande:
    MC = Carola?
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 14:06:30 följande:
    Har precis skickat in den synopsis, och egentligen borde jag väl lägga hela helgen på att få klart en hemtenta som egentligen hade deadline igår... Men åtminstone imorgon tänkte jag skita i att plugga och umgås med polare, idag ska jag dock försöka kämpa.
    Jag hejar på dig! Vad är ämnet för tentan? Jag ska också börja skriva en snart, fasar lite för det.
  • psychocandy
    M C skrev 2010-02-05 14:07:31 följande:
    Skaru ha stryk?
    Bring it biatch.{#lang_emotions_yell}
  • psychocandy

Polskans blivande man kanske ska ha "inflyttningsfest" för min förrymda man imorgon, jag vet inte om jag ska ta det som en förolämpning. {#lang_emotions_frown} I mina ögon är det ju inget att fira direkt.

• psychocandy
    2timearound skrev 2010-02-05 14:13:47 följande:
    Mariohn skrev 2010-02-05 14:11:53 följande:
    Jag tycker att du ska gå dit. Slå sönder en vas. Skrika "jävla hora" och gå hem igen. Så att han fattar. 
    Ja alltså, jag vet inte hur jag ska ställa mig, det känns knäppt bara. Men jag kanske förstorar upp det.
  • psychocandy

Tack för alla råd. Näh, jag tänker inte lägga nån energi på detta, blir väl bara lite sårad. Skulle inte ha det minsta att invända om de hade en vanlig fest men att ha vår kris som tema känns ju lite magstarkt.

Aja whatever, jag ska ha kul på eget håll. Ska med killkompisen C och se melodifestivalen på storbildsskärm i en föreläsningssal på hans skola.

• psychocandy
    Mariohn skrev 2010-02-05 14:20:29 följande:
    Oj är det något allvarligt som har hänt? Förlåt. Jag trodde bara att du skojsade :-/
    Ingen fara alls, det var ett killerbra råd. {#lang_emotions_laughing} Men ja, det är lite allvarligt tror jag. Vi får se.
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 14:18:47 följande:
    Omg, jag ska straffknulla honom med en 30cm strap-on
    Gör det, ta hans "anala oskuld" innan han tar din. *host* {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-02-05 14:24:40 följande:
    Men det är ju alldeles, alldeles underbart!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?