Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-01-31 20:09:50 följande:
    Jag skulle inte missbruka det. {#lang_emotions_innocent}
  • psychocandy
    Jazza skrev 2010-01-31 20:10:04 följande:
    Mitt har du kvar, va? Åh, jag har en bild på en morot som ser ut som en rabbit-dildo.... grym
    Jag tror inte jag har det tyvärr... hann nog inte lägga in det i allt kaos som omgärdade den roliga episoden.
  • psychocandy

Skit i det då misstänksamma tråkhäxor. Ville bara sprida lite erotik i er förtorkade existens men det uppskattas tydligen inte.

• psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-01-31 20:27:30 följande:
    Candy..sicken fest du har varit på
    Ja, det var en upplevelse. Tänk att du kunde varit med mig där!
  • psychocandy

Jag skickar till polskan nu, hon litar iaf på mig. {#lang_emotions_yell} Ni andra kan få vara utan.

• psychocandy
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-31 20:35:26 följande:
    Lägg upp i våran fisbokgrupp, ja om du nu litar på oss!
    Jag litar inte på er längre än jag kan kasta er. {#lang_emotions_undecided}
  • psychocandy
    M C skrev 2010-01-31 20:40:40 följande:
    Vill bara berätta att SB var här i dag och förpestade mitt liv. Jag dricker vin nu. Dagens värsta idiotuttalanden: - varför kan vi inte säga vad han vill ha i present så det inte blir sådär att man får två av samma? Det blir ju så jobbigt. (han fick madagaskar av två st och starwars lego av två st. PS3. Problemet i mina ögon ligger i att han fick en betydligt bättre present av våra kamrater och min mamma(SW lego) än av sin farmor. Farmor bra ekonomi, mormor lusfattig.) Hon får alltid veta vad han önskar sig, vi skriver tom listor till jul. Men hon följer dem inte. Hon köper första bästa skit. - Sist de(SB m sambo) var i stockholm så missade de att umgås med hennes yngste son eftersom sambon och sonen inte ringde upp varandra. Jag ville bara klappa till kärringen. Sen när är de sonen och sambon som har ansvar för att hon har kontakt med sin son? Förälderns ansvar säger jag. - Igår kunde hon inte komma på barnkalaset (som är updelat i vuxen och barndel pga av hon inte vill gå på barnkalas) för att hon måste gå på nåt annat fika med sina fitt och slickkärringar. Inner weel bergis. Är jag konstig som tycker barnkalaset för barnbarnen går före ytlighetskärringarna? Äh fy fan. Jag blir så jävla trött på henne, det kryper i kroppen exakt hela tiden hon och idiotsambon är här. Gnäll gnäll gnäll om alla omkring - alla utom den som förstör mest. Syrran hennes förtjänar en egen eloge. Jag kan inte ens titta på dem längre, är rädd att jag ska få ett anfall och slänga ut dem ur huset.
    {#lang_emotions_heart}
  • psychocandy
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-31 20:57:23 följande:
    Mig kan man rulla!
    Hur långt kan jag rulla dig då? En bowlingbana?
  • psychocandy

Antar att det inte är nån här som tänker sitta uppe och kolla på Grammys? {#lang_emotions_undecided}

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?