Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-31 19:45:19 följande:
    Fast han är nog mer intresserad av WT-Sandra
    Neeej. Han frågade när du ska komma hit.
  • psychocandy
    margarita skrev 2010-01-31 19:46:46 följande:
    Psycho: Har du M:s telefonnummer i mobilen eller kommer du ihåg det i huvudet?
    Idiotiskt nog hade jag inte raderat hans sms där han skrev och frågade efter S nummer, så det fanns ju där långt ner i inkorgen.....
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-31 19:49:53 följande:
    Fy fan, jag borde träna men har verkligen ingen ork ikväll... men jag är rädd att om jag skiter i det nu så kommer jag ha svårare att komma igång igen imorgon... vad tror ni? Träna eller låta bli? Tog ett pass imorse, men bara 25min.
    Om du är trött och redan har tränat en gång idag så tycker jag helt klart du ska stå över.
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-31 19:52:39 följande:
    OK tack, va skönt, då tar jag en vilokväll =)
    Gör det, det förtjänar du.
  • psychocandy
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-31 19:58:44 följande:
    HAHAHAHAHA!   Fan jag måste nog börja läsa ikapp erat pladder oftare!!  HAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Bra jobbat psycksötingen!
    Glad att jag kan roa er andra med mina traumatiska missöden. {#lang_emotions_yell}
  • psychocandy
    Jazza skrev 2010-01-31 19:56:36 följande:
    Nej, jag blir skitledsen, jag..... Men nu har hon fått en flarra ersättning och stensomnade i sin säng... vi har en ny läggrutin, båda bejbsen i säng senast 20... One down.....
    {#lang_emotions_heart}
  • psychocandy
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-31 20:03:14 följande:
    Jo en får tacka och bocka för att du delar med dig. Kan säga att det råder lite bot på min egna sjukliga längtan efter alkohol och festande. 
    Jag kan skicka en bild som jag tog igår om du vill. På en penis.
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-01-31 20:04:51 följande:
    Det vågar jag inte, är inte det olagligt?
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-01-31 20:06:03 följande:
    Ja men jag menar att lägga upp en bild på någons kön på nätet utan deras godkännande?
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-01-31 20:07:26 följande:
    Det vet man aldrig. Era slynor, sluta försöka skapa mer trubbel för mig än jag redan är i. {#lang_emotions_yell} Ni som vill se penis får skicka era mobilnummer till mig.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?