Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2010-01-31 23:18:29 följande:
    Jag som trodde vi var slynor.
    Ni är slynor insmetade i bajs. *tänker på en viss tråd*
  • psychocandy

Men gud vad ni är ytliga här idag.

Ni är snygga allihopa, det är nästan lite kusligt att alla snyggos har råkat hamna i samma tråd.

• psychocandy
    General Woundwort skrev 2010-02-01 18:14:39 följande:
    Det där avhandlade vi igår
    Jag har missat.
  • psychocandy

Jag orkar inte med alla nickbyten och ledtrådar. Kan någon VÄNLIGEN inboxa mig förändringar skrivet tydligt på enkel svenska när de inträffar.

• psychocandy

Någon av er som råkar sitta på ett etymologiskt lexikon på svenska och/eller ett på engelska?

• psychocandy
    Jazza skrev 2010-02-02 13:39:30 följande:
    Åh, har slängt mina.... tyvärr
    Äh, jag får nog masa mig ner till biblioteket. Har fått en skitlöjlig men tidskrävande skoluppgift idag (yaay, precis vad jag behövde). *muttrar*
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-02-02 13:41:47 följande:
    nej jag sitter pa en stol...
    WT! {#lang_emotions_yell}
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-02-02 13:44:35 följande:
    alla kan inte vara kreativa och sitta pa böcker pa golvet och ha en gammal drickaback med en nästuk över som bord... det finns andra sätt att leva med
    Jag har blivit lämnad, jag får leva hur jag vill. {#lang_emotions_yell} Ska framleva resten av mina miserabla dagar på golvet halsandes billigt lådvin i en pöl av urin och tårar och snyta mig i bibliotekets etymologiska lexikon.

(Hej, jag heter Psychocandy och jag använder dålig humor för att slippa hantera jobbiga saker.)
  • psychocandy
    Jazza skrev 2010-02-02 13:52:49 följande:
    Nej, det har du inte?
    Verkar inte bättre.
    lokisse skrev 2010-02-02 13:52:25 följande:
    jätte kram
    {#lang_emotions_heart}
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-02-02 13:54:48 följande:
    men lilla mopsen!!! kan jag hjälpa??
    Bara låt mig vara här och vara dryg, jag klarar inte riktigt att deala med det för jag har så mycket att göra kommande tiden...
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?