Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 18:32:45 följande:
    Okej, NEJ jag har inte fått knulla om du nu måste veta Men jag har syndiga fantasier varje natt innan jag somnar. Och sen igen på morgonen när jag vaknar.
    *pustar* Du ska fan inte få ligga före mig.

Men du, det där kan botas med förbön.
  • psychocandy
    Bam skrev 2010-02-05 18:34:49 följande:
    Jag myste faktiskt igår.
    Kul för dig, verkligen. {#lang_emotions_yell}
  • psychocandy

Vad fan, varför vill alla att jag ska komma till Sthlm i maj? Är det en komplott?

• psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 18:40:24 följande:
    För jag vill smygröka med dig bakom lekstugan. Jag behöver en bundsförvant bland alla de där 30+arna
    En av mina gays vill ha med mig på Gumball 3000-fest på Café Opera. Nu är han ledsen på mig. {#lang_emotions_undecided} Vad fan, varför måste allt hända i maj och varför är jag så satans fattig?

Svara inte på det sista, det var en retorisk fråga, jag vet varför jag är fattig.{#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-05 18:43:22 följande:
    Och om någon inte har förstått det ännu så är jag Poirot som inte gick att välja!
    Jag gjorde naturligtvis genast den kopplingen, intelligent som jag är.
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 18:46:05 följande:
    Men dina bögar träffar du ju ofta, i maj har du en unik chans att träffa OSS
    I maj har jag spelningar och ska fixa en möhippa. {#lang_emotions_undecided} Får väl fixa en egen fest nån gång när jag kan men det kommer säkert sluta med att det bara blir jag och Pannkakan. Vilket inte vore fel iofs, tror vi skulle ha galet kul!
  • psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-05 18:48:00 följande:
    Man vet aldrig, jag har insett att det faktum att jag anser att något är uppenbart inte behöver innebära att det är uppenbart för alla!
    Det händer mig också rätt ofta, vanligen i samband med användandet av ironi.
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 18:51:16 följande:
    Du vill inte se mig Är du rädd för mitt blonda hår?
    Nej, jag är rädd att du ska våldta mig om du fortfarande inte har fått ligga. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy

Jag ska bjuda er alla på inflyttningsfest i den tragiska lilla ettan med kokvrå som jag kommer att få flytta in i. {#lang_emotions_yell}

• psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-05 18:53:35 följande:
    Nu ska jag iväg och vara social, vi ses slynor!
    Seeya detektivslampa!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?