Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

Lolilla lolilla, var är du?

Freddan skrev 2010-02-08 15:28:38 följande:
    Jag tror jag måste träna på min ironi och sarkasm. Jag blir ständigt missförstådd.
    Jag och Nicket överlevde gambiagate, vi kan relatera. *sympati*
  • psychocandy
    Freddan skrev 2010-02-08 15:42:41 följande:
     Nu fattar jag inget.
    Vi startade ett par trådar där vi hävdade att en person (som i själva verket var jag under gammalt nick) sexturistade i Gambia och bad folk ena sig i kampen mot denna vidriga exploatering, och maken till humorlös soppa har jag aldrig förut skådat. Dessutom vägrade trådarna dö så plågan blev bara längre och längre.
  • psychocandy
    Freddan skrev 2010-02-08 15:47:37 följande:
    Ååå..sånt är kul faktiskt. Har du förresten sexturistat i Gambia?
    Nej, jag är mer av en shoppingturist än en sexturist om jag ska vara ärlig men det kanske ändras snart om mitt celibat inte verkar ta slut.
  • psychocandy

Ska fortsätta min ommöblering nu, later!

• psychocandy
    Freddan skrev 2010-02-08 15:51:27 följande:
    Så vad beror ditt celibat på då? Självvalt, dåligt karma eller pissigt rykte?
    För höga krav, kraschat äktenskap, karma is a bitch, dåligt rykte - gott och blandat, välj det som passar. {#lang_emotions_undecided}
  • psychocandy

Jag ska på Mary Kay-party ikväll, är det något att ha?

• psychocandy
    lokisse skrev 2010-02-08 17:31:22 följande:
    nä dyyrt!
    Hur dyrt? Normalt, oförskämt eller hårresande?
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-02-08 17:33:58 följande:
    köpte det billigaste jag kom över en läpppealing och en läppbalsam i sett för 25€
    *visslar* Var peelingen bra? Skulle behöva en sån.
  • psychocandy
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-08 17:37:53 följande:
    Åhoj, en till med ett kraschat äktenskap. Skönt att inte vara den enda i tråden.
    Det är bisarrt. Känns som om varje dag sedan han drog gör hoppet mindre om att det ska kunna lösas. Igår hördes vi av och pratade trevligt och artigt med varandra, alltid något, men på den nivån kan man ju inte hålla det jämt. Suck. Det är drygt att gå runt och bara vänta på att nåt ska hända. Utdragen tortyr.
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-08 17:38:09 följande:
    Vi är tre då som befinner oss i celibat
    Jag har erbjudit dig hela mitt harem, kom och plocka. {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?