Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

Lolilla lolilla, var är du?

Hej era snorluder, nu är jag tillbaka.

• psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-08 23:33:03 följande:
    Skönt att se att några är vakna ivf
    Vill du komma på Mary Kay-party hos mig? {#lang_emotions_yell}
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-08 23:33:35 följande:
    Saknat mig? Va?!?!?!
    Klart jag har, du är mitt allt.
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-08 23:37:14 följande:
    Sånt sminkparty? *ryser*
    Jag fick så dåligt samvete för att jag inte köpte något så nu har jag lovat att vara värdinna för en egen fest, men jag är rädd att det är för gay till och med för mina gays så jag vet inte vilka jag ska bjuda. {#lang_emotions_undecided}

Bam, jag gillar dig också! Men jag är lite kär i fröken Pannkaka.
  • psychocandy
    psychocandy skrev 2010-02-08 23:41:51 följande:
    Jag fick så dåligt samvete för att jag inte köpte något så nu har jag lovat att vara värdinna för en egen fest, men jag är rädd att det är för gay till och med för mina gays så jag vet inte vilka jag ska bjuda. Bam, jag gillar dig också! Men jag är lite kär i fröken Pannkaka.
    Ordet "fest" är här en aningen förskönad omskrivning.
  • psychocandy

Nu har jag iaf lånat en klänning till premiären imorgon som jag ska bygga resten av outfiten kring. {#lang_emotions_laughing}

• psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-08 23:46:15 följande:
    Seriöst så är jag alltid dålig gäst på sådana "party"....handlar aldrig något Hur ser det ut i maj för din del? Svårt att komma loss? Tänkte att vi kan försöka ordna så att jag åker till dig en dag i mars kanske, beroende på hur allt ser ut. Tar ju inte så värst lång tid för mig att åka till dig...tror jag
    Jag ville verkligen köpa något men med facit i hand så var det smart att inte göra det, för när jag kom hem och öppnade posten fick jag veta att CSN, sons of bitches, tänker kräva mig på pengar i år fast jag fortfarande pluggar (trodde inte det funkade så) så nu måste jag lägga undan till det också... snaran dras åt!

Maj kommer bli en stressig månad. {#lang_emotions_undecided} Men vill du komma upp i mars så är du supervälkommen! Tror vi kommer ha jättekul!
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-08 23:54:44 följande:
    Va? Det måste vara nytt att CSN gör så. Eller du har jobbat & gått över fribeloppet? För då kräver de det direkt *muttrar*
    Nuuu förstår jag hur det har gått till! Första inbetalningen ska inte göras förrän i augusti, står det. Jag har bara blivit beviljad lån till och med denna terminen eftersom mina poäng från i somras inte hade rapporterats in när jag sökte, så de ska göra en ny bedömning när jag ansöker för HT. Då kommer jag antagligen slippa betala.... *pustar*
  • psychocandy
    M C skrev 2010-02-08 23:59:41 följande:
    Du begär uppskov bara. Fick jag göra jämt på slutet.
    Tror det löser sig. Men så sjukt irriterande, har bara tretusen-någonting kvar att betala på mitt gamla lån, har trott att jag varit klar med det.
  • psychocandy
    M C skrev 2010-02-09 00:03:14 följande:
    Coolt. Jag känner numera flera som har "outfitar". Och då menar jag inte svindyra kläder från biblioteksgatan.
    Outfitar har väl egentligen alla även om man inte använder just det uttrycket. {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?