Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2010-02-18 11:38:51 följande:
    här har du henne pa bild...
    Vita och snygga tänder tanten har.
    Är jag elak så räkna med att du är korkad.
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-02-18 11:42:42 följande:
    Hon har löständer.... det underlättar visst om man har som arbete att suga av män på ackord
    Men om man driver ett porrimperium så har man väl assistenter som sköter sånt?
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-02-18 11:44:58 följande:
    Man kanske vill jobba på golvet också? De bästa cheferna är ju såna----
    Det har du rätt. Vi får sluta prata porr och sex, jag börjar få svårt att koncentrera mig på jobbet.
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-02-18 11:48:01 följande:
    Va? Jobbar inte du med porr?
    Nej, ngn Carl Serung är jag absolut inte. Jag konsumerar produkten enbart.
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-02-18 11:53:59 följande:
    Synd
    Varför då? hade vi haft ngt på gång annars?
  • Freddan

Det är sant. I ngn helylleproduktion med "äkta" amatörporr. Inget fancypancy utan mer vardagsnära sex.

• Freddan
    Jazza skrev 2010-02-18 12:03:21 följande:
    tjockisporr
    Aha, det är en underskattad kategori. Den brukar vara ganska befriande att kolla in.
  • Freddan

Att man kan starta en tråd i rent provokativt syfte vet jag, det är till och med ruskigt kul. Men hur långt kan man dra det? Just nu känner jag ett allmänt förakt i största allmänhet  för socialbidragstagande singelmammor under 23 år som säger sig kunna ge sin son minst lika bra uppfostran som den klassiska kärnfamiljen med stabil ekonomi.

• Freddan
    lokisse skrev 2010-02-18 14:58:57 följande:
    freie kröper kultur. nudism med andra ord. i bade sexuel och asexuel betydelse en mycke större grej här. du kan tex sällan hitta ett bastulandskap som inte är blandat och fkk
    Aha, sånt gillar jag. Kanske inte nudiststränder, men i sommarstugan funkar det bra.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-02-18 15:18:58 följande:
    ja det är faktiskt ganska trevligt att vara naken... därimot tar det ett tag innnan man vänjer sig vid att man i stort sett alltid har gemensam naken bastu pa badhus och sant... eller dom galna ffk cyklisterna och liknande
    Det där är ungefär som pride-paraden...man försöker göra ngt slags statement. Och det gillar jag inte. Jag skäms inte över min nakenhet, men jag behöver liksom inte paradera den på stan för det.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?