• Brooke
    Ogabinne skrev 2009-11-28 20:23:09 följande:
    Men!? Var håller ni hus idag? Varit iväg hela kvällen o tänkte att NUUUU ska jag sätta mig o läsa massa i tråden, så har ni inte ens skrivit en sida sen jag åkte! Jag fick bara ett barn med mig hem från mormor. O han är nu lagd. Om en stund ska jag värma min halva kebab o pommesrulle som jag inte orkade innan.
    Varför bara ett barn?
    Jag har haft annat för mig, gjort en julstrumpa till Isadora =)
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-11-28 20:39:13 följande:
    Den stora ville stanna kvar hos mormor. Försökte locka med mig honom hem men han hade bestämt sig. O det tror jag det att han vill vara kvar hos mormor och skämmas bort med både det ena och det andra. Blev strumpan bra nu då? Hittade du något bra tyg?
    http://brooke1988.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2009&month=11&day=28&html=1&title=Julstrumpan+som+jag+gjort#0
    Jag tog en pläd :P
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-28 20:54:55 följande:
    Jag är sugen på en kladdkaka, så ska slänga ihop en när Tobias lagt sig
    ohh va gott.. mums

Jag är sugen på något men har ingen aning om vad.. Jag går nog snart och hämtar en Japp i kylen.. Funderar faktiskt på det. Men vill ju hålla mig till december ju för då har jag varit fri i 52 dar på måndag.
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-11-28 21:13:34 följande:
    Ja men visst är det! Min farmor kommer nog inte vara kvar så länge till, så jag är glad att jag iaf har denna klänning som minne kvar av henne. Tyvärr har jag inget annat eftersom när jag flyttade från min pappa fick jag inte en pryl med mig. Så hela min barndom blev kvar där. Servisen farmor samlat åt mig sedan jag föddes, silverbesticken farfar samlat, min släktforskning, alla foton, skolsaker, födelsedagspresenter, allt.
    Vad tråkigt =(
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-11-28 21:13:34 följande:
    Ja men visst är det! Min farmor kommer nog inte vara kvar så länge till, så jag är glad att jag iaf har denna klänning som minne kvar av henne. Tyvärr har jag inget annat eftersom när jag flyttade från min pappa fick jag inte en pryl med mig. Så hela min barndom blev kvar där. Servisen farmor samlat åt mig sedan jag föddes, silverbesticken farfar samlat, min släktforskning, alla foton, skolsaker, födelsedagspresenter, allt.
    Men btw ,var glad att du har något som din farmor har gjort, själv har jag inte en enda sak som mina far/mor föräldrar har gjort, och när jag var liten så fick inte jag saker utav min farmor och farfar det enda jag har fått utav dem är en docka som är gjort av trådar(typ trä) och en klocka som jag fortfarande har kvar..

Annars fick ajg mest bara pengar utav dem. när jag var riktigt liten så fick jag väl saker men det är saker jag inte minns.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael