-
ser det inte :SBevabus skrev 2009-11-27 13:36:12 följande:Har ni sett att Fl har skapat en helt ny kategori för SVININFLUENSAN! hahaha
-
Jaha nu har man varit inne i stan med mamsen och det är inge bra att åka till Lågprismagasinet där hittar man ju SÅÅÅ mkt.. :O
Har iaf köpt två kaffekoppar till mamma & pappa som jag ska ta kort på, dock så hann jag inte mer än att ta kort på Isas julklappar hon får ganska mkt :O Jisses bortskämd kanin man har :O haha.. Jag hittade en blandning som jag skulle vilja testa på henne men den var typ på 1 kg och kostade 69 kr och det är ganska dyrt om man bara ska testa =(
-
Mm jag såg den.. heheBevabus skrev 2009-11-27 16:06:59 följande:gå in på länken..
-
Nu har jag fått svar utav Antikgrisarna..
Hej Sandra !
Ursäkta att du ej har fått svar.
Vi har haft sjukdom överallt.
Jag skall titta på detta i helgen. Självfallet skall du få ersättning för
detta. Normalt sett måste det göras en anmälan när gods försvinner, men
jag skall se om vi kan ordna upp detta ändå.
Skicka ditt kontonr igen.
Hälsningar,
Tom
Så sa dem.. så sa gå in på min internetbank för att ta reda på mittkontnummer..
-
Mm äntligen säger jag.. Hoppas jag får varenda korvöre.. Annars blir jag sur..Bevabus skrev 2009-11-27 16:10:03 följande:Va bra!
-
mm.. :PBooBoo skrev 2009-11-27 16:45:28 följande:Äntligen svara dom
-
nu ska jag titat på The astronaut's wife :P Vet ni vem som är med i den?? :)
-
oh herregud vad maten är STARK :O
-
vad tkr du om den??Bevabus skrev 2009-11-27 18:15:01 följande:Ja, jag har sett den filmen säkert 7 gånger.
Jag gillar inte att Johnny har blont hår typ,.. Är ju lite mörk blont :( Han ska vara brunhårig.. -
Nää Johnny Depp..BooBoo skrev 2009-11-27 18:18:51 följande:Bert Karlsson?