• Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-27 11:18:38 följande:
    Har du haft mensvärk from hell så kan du försöka föreställa dig Men det är inte så farligt.. Visst, de finns de som går igenom HELVETE!! tack o lov så har jag sluppit de hitills  *peppar peppar* 
    Jag hade ett helvete när jag var yngre med mina mens smärtor.
    Jag tog alvedon och dem där, dem hjälpte typ de två första åren. Sen så gick vi till läkaren och då fick jag ett receptbelagt smärtstillade som hette Orudis, men det hjälpte bara i ca ett år. Så då gick vi tillbaka till läkaren och då fick jag p-piller och nu har jag nästan aldrig ont (bara ibland) min mensvärk var ju inte så snäll, jag låg oftast dubbelvikt. Minns när jag gick på högstadiet så hade jag sån kraftig mensvärk att jag fick ringa hem och säga att dem skulle komma och hämta mig, jag kunde knappt gå. Stod dubbelvikt när jag ringde dem.. Det var inte kul
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-27 11:43:58 följande:
    nu beställde jag...får se om det funkar eller om det inte går nu heller...vissa siffror fick jag chansa på :S
    vadå vissa siffror fick du chansa på?? :O Det som du ska skriva i är ju dem som står med 16 siffror sen under står det månad/år Då ska du trycka i dem, och på baksidan ska du trycka i de tre sista siffrorna där det står CVC
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael