• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-11-26 20:14:41 följande:
    Hehe, jag skickade efter koden till bytet innan jag kommit på vad jag skulle heta, o det var ju inte det lättaste. Det fick till slut bli det härligaste ordet 2 åringen säger, uttalas Åga.....binne och betyder Ögonbryn såklart!
    haha coolt =)
  • Brooke

Asså nu måste jag VERKLIGEN ha eran hjälp!!
    Jag ska sriva ett mejl till Antikgrisarna om mina pengar 267:-
    Nu ska jag få dem att få ett jävla svar, har skickat två gånger tidigare om att jag vill ha mina pengar men jag får inte något svar..
    Jag vill inte gå å hota dem, jag skulle vilja säga åt dem att om jag inte får mina pengar så går jag till KO.. Men jag vill säga det UTAN att få det att låta som ett hot..

• Brooke
    Ogabinne skrev 2009-11-26 20:50:05 följande:
    Det där läste jag... det står bara att Jermaine sa detta, o jag har även sett klippet där han sa det, men man har inte fått läsa eller se något uttalande från just killen... Även om jag vet att det inte var sant så är ju inte detta ett faktum, o även att Jermaine sa det så får vi inte se några bevis på att han erkänt.
    Sa vadå?? :O
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-26 20:53:59 följande:
    Hej! Mitt namn är ****** ****** och jag önskar att jag kunde skriva till er under roligare omständigheter.Efter upprepade klagomål och flera veckors väntade på min bok "Moonwalk" så har jag tröttnat rejält och vill inte ens ha boken längre. Inte på detta sätt i alla fall.Det här är tredje gången jag skriver till er om mina pengar som jag vill ha tillbaka och jag begär ett svar. Jag förstår om ni har mycket att göra, men då jag har fått svar väldigt snabbt på mina andra mejl som INTE handlade om pengar så ser jag inget skäl till att ni inte kan svara snabbt på detta också!Får jag inte tillbaka mina 267 kronor som jag har betalat för boken så är jag illa tvungen att kontakta KO. Detta är inte något som varken jag eller ni vill, så snälla svara på detta mejl! Så att vi kan lösa detta problem.Tacksam för samarbete/ ***** *****
    Jag funderar på att kontakta aftonbladet så dem kan varna andra för den sidan..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael