• Brooke
    mona83 skrev 2009-11-25 20:21:07 följande:
    Så nu ska man inte blogga längre? Är det vlogga som börjar ta över nu?
    Man kan göra båda, båda är väldigt effektiva i bloggandet. Man använder båda men jag använder mest vanlig blogg. Men en ville att jag skulle börja vblogga :S alltså lägga in videoklipp på min blogg som jag har.. =) Men det kanske du förstod = ) hehe
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-25 20:45:58 följande:
    För att jag aldrig varit för att hålla på och skriva "dagbok". Mitt liv är så händelselöst att jag inte ens skulle få ihop en sida på en veka ens:-/. Just det ja, vi var till familjeförskolan idag. Jag tror ärligt att dom där två mammorna slagit sig jäkligt hårt i huvudet eller nått :-/.Det var verkligen inte som det har varit idag, förut vart dom hysteriska ifall Leah gick tre steg ifrån mig. Idag inget alls, Leah gick tom nära deras bebisar och dom sa inget alls utan lät henne... Okej ena mamman sa till Leah när hon kastade grejer runt hennes bebis, men det är helt ok. Vi pratade tom om det efteråt. Jag sa igen att Leah skulle aldrig göra deras bebisar illa med flit och det förstod dom.... Det gick att föra ett normalt samtal föärldrar emellan..... Jag fattar inte vad som hänt med dom. Vi hade inte varit där på 2 veckor idag. Det kanske gjorde at dom tänkt efter hur dom betet sig eller nått....
    Jag tror dem kan ha snackat om det och tänkt efter, eftersom ni inte varit där på väldigt länge så har dem nog funderat "men oj vad har hänt varför kommer inte mona och leah?" så mkt kan ju ha hänt.. Så det kan ju vara så.. Hoppas på det =) men det är ju kul att dem har ändrat sig =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael