mona83 skrev 2009-11-24 21:03:06 följande:
Mamma sa idag att det såg ut som Leah håller på att få svinkoppor . Hon är jätte torr runt munnen, har smörjt och smörjt... Hade fått bort den första omgången precis i början av hösten. Men så klart vart det väderomslag och det torra runt munnen kom tillbaka lika fort. Sen dess har jag inte fått bort det.Vissa dagar är hon helt knallröd runt munnen och vissa bara lite torr. Jag hoppas inte att hon håller på att få det
iaf . Fick med mig cortisonsalva hem. Mamma sa det att är det bara exsem liknande så går det bort på ett par dagar annars är det svinkoppor hon har . Kliar gör det
iaf, för har sett att hon sitter och klöser på det mellan varven. Jag tror snart att saab anställda här kommer vara arbetslösa hela bunten . Konenigsegg drog sig ur affären idag. Nyköping är ju värsta saabstaden där säkert ett par 1000 jobbar i saab lager. Jag har både kört saab delar och jobbat inne på centrallagret. Det känns sorgligt. Saab har ju alltid funnits här, första bilen bygdes här osv.... En epok går snart ur tiden som man brukar säga
hmm det låter som att det är, jag minns när jag fick mitt bältros i byxlinningen, uSCH säger jag bara. Det gjorde ont, det kliade jag var tvungen och låna mammas tröjor och använda mina stora t-shirtar som jag sover i för att jag inte kunde ha något som satt emot på bältrosen för att det gjorde så jävla ont.. BLä..
Har någon av er haft bältros? Jag fick mitt förra året runt januari/februari..