• Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-24 23:10:30 följande:
    Ja du dricker ju Oboy. Oboy är godis
    Nej.. Jag dricker oboy för att det kan stimulera mitt sockerberoende, och dessutom dricker jag bara oboy 1 gång om dan. Jag brukar äta godis flera gånger om dan..
    BooBoo skrev 2009-11-24 23:05:05 följande:
    ÄT GODIS DÅ
    Nej..
    Bevabus skrev 2009-11-24 23:09:41 följande:
    Brooke - Inte behöver du hålla på godislöftet nu inte, du skulle väl börja äta 1 december? Inte många dagar dit. Vill du äta godis så gör det
    ska försöka hålla mig längre men får se då..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-24 23:23:05 följande:
    nehej man kasnke ska ta och lägga sig.....Just det ja, min bil kommer INTE kosta mig runt 8000, den kommer att bli ganska billig att laga. Brorsan ska fixa den, hjälpa mig fixa beg delar där det går. sen kör han ut den till landet och fixar den. Så skulle jag ge honom så mkt som jag har råd med som tack för hjälpen .Nu vart resten av året genast lite bättre mäåste jag säga
    ohh va snällt =)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-24 23:33:03 följande:
    men vad är det du tjänar på att vänta? vill du gå ner i vikt, eller vad är målet?
    Nej jag har snarare gått upp i vikt eftersom jag har ätit mkt popcorn :S

Men jag åt godis och drack cola varje dag så ville göra så jag taggade ner och jag tror jag kan behärska mig (hoppas jag)
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-24 23:39:48 följande:
    Japp iaf liteGrämmer mig dock över att jag kanske missar den där minneskonserten nu . Jag vill ju fan åka till London och se den ju
    Den kanske kommer ut på dvd. Men det är ju iofs inte samma sak men man kan ju skatta sig lycklig på det.. Jag kanske ska åka till london med en tjejkompis men får se hur det blir med det.. måste ju ha råd först.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-24 23:44:56 följande:
    Surt!Du kanske äter fel oxo.. Och sent på kvällarna.. Vet ju när du brukar skriva att nu ska vi äta.. D brukar klockan va runt 19 eller så..
    Vi äter alltid runt 18-19 beror på vad det är för dag och så.. Men när jag flyttar hemifrån blir det ändrig på dä.. Men sen jag blev större har vi ätit sent på kvällen.. Men jag äter fortfarande på kvällen då jag är hungrig.. Och jag har nog gått upp i vikt genom resan till Mallis och sedan har jag ätit väldigt mycket popcorn och glass. Så det har med det och göra..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael