• Brooke
    mona83 skrev 2009-11-29 20:18:26 följande:
    Vad jag hatar att folk ska in i ens lägenhet, speciellt när man inte vet när dom tänker dyka upp. Ska blåsa avloppen här under dagen i morron mellan 7.30-17.00, så får inte spola i toan, inte spola vatten i kranar osv.... Så det gäller ju att man inte blir kissnödig innan man ska åka till dagis :-/.
    Det kommer du ju bli, iofs nu vet jag ju inte när ni går upp på morgonen för innan 7:30 måste ni väl få gå på toa och spola och sådant?
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-29 21:10:07 följande:
    Jag har grinat till och från sen han gick bort, massor i början. Så fort man bara tänkte på namnet Mj, lyssnade på nån låt tex will you be there, när det 13 juli kom och man kom på att idag skulle hans konserter börjat osv.Idag på stan försvann jul glädjen när jag började tänka på honom, att han nog älskade julen och umgås med sin lilla familj osv... Jag ska kika på den där intervjun sen efter Troja...
    Antingen går du in på min blogg för där ligger alla 6 delar uppe =)
    http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
    Där behöver du inte gå in på youtube, där kan du trycka på alla samtidigt sen pausa den och låta dem stå och ladda sen kan du titta på dem efter varandra utan att vänta på att dem ska ladda klart.. =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael