kuddmys skrev 2009-11-10 17:33:07 följande:
Ja, men att barnen inte träffas löser inget och det är väldigt svårt att förklara för pojken, varför han inte får träffa flickan. Det är inte hans fel att personalen brast.
hoppas inte du jobbar på vår dotters förskola!
vår dotter ska inte behöva vara rädd för att pojken ska må bättre.
jag vet att jag inte kan lasta pojken, han är liten, men trots det är jag ändå mitt eget barn närmast och just nu skiter jag blanka fan i hur pojken mår sålänge han inte skadar mitt eller någon annans barn igen.
att han blir ledsen och inte förstår varför han inte skulle få träffa vår dotter igen rör mig inte ett piss. en fyraåring kan inte sägas ha fullständig kontroll, det får man först i slutet av tonåren, men en normalt funtad fyraåring har iallafall en grundläggande känsla för konsekvenser. man misshandlar och plågar inte andra och gör man det får man FAN ta konsekvenserna. sånt här jävla urskuldande av ett sjukt beteende får mig att må illa. jag önskar inte att något sånt här ska hända någons barn, men försök för i helvete sätta dig in i någon annans situation, förslagsvis min traumatiserade och sönderslagna dotter som inte ens fyllt två. fy fan.