• ZandraPinglan

Länka till din blogg här!

Jag skulle jättegärna vilja ha en massa nya bloggadresser att surfa in på och bli beroende av !

Berätta bara lite smått vad du skriver om också länken såklart!

Tack !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 23:11
    Ni får ju självklart uppdatera och länka till eran blogg när ni har postat flera inlägg sedan senaste länkningen ! :D

Låt länkarna strömma in! Det är hur kul som helst att läsa!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-04 20:48
    Här har ni länkar till mina bloggar! :P

www.bloggzandra.blogspot.com

www.fotozandra.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-24 22:54
    Min nya blogg:

zandrahrnqvist.blogg.se

• Svar på tråden Länka till din blogg här!
  • mammyM

Östgöte som älskar vardagen och pusslet att få ihop den, gratisletare med gratistips,
    volvo, villa, vovve, hockeymorsa, inredning, hälsa, alltid fredagskakor & så en del vackra vyer?

Www.vardagspuzzel.se

• Flickanx2
    ekdungen.blogspot.se/

Jag fick för mig att börja röja uppe på våra två vindar och det som slog mig var:

"Vad är det för fel på oss människor ibland?" Det verkar som vi är små samlare på all möjlig och omöjligbråte!  Tror jag slängt ca tio säckar med bara gamla papper och kläder som jag aldrig mer ens skulle tittat på igen. Det är nog lika många säckar jag eldade upp i vår kohage. Har det legat på vinden i tio år och jag själv glömt att jag lagt det där, då är det nog inget jag behöver längre, eller hur?

Det enda som är intressant när man städar på sådana udda ställen, är de roliga sakerna som jag råkarhitta. Det är lätt att fastna vid gamla minnen och drömma sig bort. Alltså får det ta den tiden det tar, det är inte mer med det.

pauserna tar jag en kaffe eller hoppar lite ute i hösten.

• Flickanx2
    Annars då? Tja... har ju eldat på då som vanligt. 
    Och försökt att övertyga Doris (dvs. katten) om att det går bra att dricka ur hennes vattenskål och åtminstoneförsöka låta mina små enstaka, övervintrade blommor hålla till i mina fina vaser på bordet.

Ha det gött så länge, kram n

ekdungen.blogspot.se/

Vi har matat elden för tredje dagen i rad och nu är vi så trötta att vi bara ligger och njuuuter av den. 
    Ute i det fria under stjärnorna. Det är mysigt det också.
  • Flickanx2
    Det är kul att gå och strosa runt i affärer, även om det inte är något speciellt jag behöver köpa.
    Som för att drömma sig bort och bara vara liksom.
    Hittade den här på Jysk idag, jisses vad stor!
    "Man måste nog vara minst 2,2 meter för att komma i den!"
Svar på tråden Länka till din blogg här!