• ZandraPinglan

Länka till din blogg här!

Jag skulle jättegärna vilja ha en massa nya bloggadresser att surfa in på och bli beroende av !

Berätta bara lite smått vad du skriver om också länken såklart!

Tack !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 23:11
    Ni får ju självklart uppdatera och länka till eran blogg när ni har postat flera inlägg sedan senaste länkningen ! :D

Låt länkarna strömma in! Det är hur kul som helst att läsa!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-04 20:48
    Här har ni länkar till mina bloggar! :P

www.bloggzandra.blogspot.com

www.fotozandra.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-24 22:54
    Min nya blogg:

zandrahrnqvist.blogg.se

• Svar på tråden Länka till din blogg här!
  • miamiamia

Att det ska vara så svårt att presentera sig! Hur ska jag få till det utan att det låter alltför deprimerande. Jag är en gift tvåbarnsmamma som har stött på många baksidor av livet. Pga av all otur har det varit svårt att möta någon som förstår/respekterar hur det är/varit och varför det är svårt att vara som "alla andra". Kanske kan vi förgylla vardagen för varandra på något sätt oavsett vilken relation vi har.
    Är: rök, drogfri, lugn, ärlig, snäll, försiktig, m.m.
    Tycker om: ärlighet, respekt, djur, hantverk, handarbete, natur m.m.
    Tycker inte om: elakheter, ytlighet, orättvisor, stökigt uteliv m.m. res

Min E-mail: [email protected]

Min bloggadress: miamiamia.bloggplatsen.se

/Mia.

• Tetti

anorexiresan.blogg.se

En blogg om mitt liv med anorexi, asperger och bipolär sjukdom men jag försöker även fokusera på de bra sakerna i mitt liv som är min hund och vår träning, min nya medryttarponny och människorna jag älskar. Jag kämpar varje dag med självmordstankar och tar ofta överdoser och jobbar för att komma ifrån det. Jag har varit sjuk i ätstörningar i 10 år men hatat min kropp sen jag var 6 år gammal, nu är jag 27 år. Följ gärna min resa, allt stöd och alla läsare uppskattas och det känns bra att skriva när man vet att någon läser.

• Kurreburre

Efter otaliga år av försök och behandlingar, utredningar och en lång väntan fick vi äntligen vårt första barn, genom adoption. Nu har vi påbörjat vår andra största resa i livet, resan mot ett syskon. Om du vill följa vår resa eller läsa om vår första långa resa till ett barn eller få tips och råd om det mesta som rör adoption så följ gärna min blogg :) 
    resanmotsyskon.blogspot.se/

Svar på tråden Länka till din blogg här!