• ZandraPinglan

Länka till din blogg här!

Jag skulle jättegärna vilja ha en massa nya bloggadresser att surfa in på och bli beroende av !

Berätta bara lite smått vad du skriver om också länken såklart!

Tack !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 23:11
    Ni får ju självklart uppdatera och länka till eran blogg när ni har postat flera inlägg sedan senaste länkningen ! :D

Låt länkarna strömma in! Det är hur kul som helst att läsa!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-04 20:48
    Här har ni länkar till mina bloggar! :P

www.bloggzandra.blogspot.com

www.fotozandra.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-24 22:54
    Min nya blogg:

zandrahrnqvist.blogg.se

• Svar på tråden Länka till din blogg här!
  • Anks

Började nyligen blogga om min nystartade viktresa! Insåg efter att jag själv letade efter bloggar att följa om just viktnedgång att jag kanske också ska bidra. 
    Jag försöker skriva så öppet och naket som möjligt just för att det inte bara är vackra måltider och perfekta träningspass varje dag, det är jobbigt, och lite mer jobbigt. Här har ni den: enoviktigblogg.blogspot.se/ 

• Nrk79
    Anks skrev 2015-03-14 17:08:18 följande:

Började nyligen blogga om min nystartade viktresa! Insåg efter att jag själv letade efter bloggar att följa om just viktnedgång att jag kanske också ska bidra. 
    Jag försöker skriva så öppet och naket som möjligt just för att det inte bara är vackra måltider och perfekta träningspass varje dag, det är jobbigt, och lite mer jobbigt. Här har ni den: enoviktigblogg.blogspot.se/ 

Ska kolla in den! Gör själv en viktresa just nu. Lycka till! :)
  • Flickanx2
    Såg solförmörkelsen idag.

Vet inte vad som gör mest gott, motionen eller luften?

Vad jag vet är att jag får en hiskeligt lust till livet.
    Allt vackert gör att min kreativitet sätts på prov.

Så färgerna åker fram ur garderoben och vi leker fram kreationer, på den annars så vita duken.

Också ett sätt att fördriva helgen. Bara börja pensla. 

ekdungen.blogspot.se/
  • Dakine

EN 27 ÅRIG MAMMA TILL EN HÄRLIG SON FÖDD 2010. BOR TILLSAMMANS MED MIN MAN OCH VÅR SON I EN VILLA PÅ LANDET. HAR LÄTTARE FÖR ATT UTTRYCKA MINA TANKAR I SKRIFT, & SKRIVER HÄR OM LIVET I STORT OCH SMÅTT. INREDNING, MAT, SHOPPING OCH VARDAG DÄREMELLAN.

SKRIVER ÄVEN OM MIN RESA TILL ETT HÄLSOSAMMARE LIV, VIKTMINSKNING OCH DRÖMMEN OM EN VÄLTRÄNAD KROPP! 

HUR DET ÄR ATT LEVA MED STÄNDIG ÅNGEST KRING MAT, OCH STRÄVAN ATT ALLTID VARA PERFEKT.
Svar på tråden Länka till din blogg här!