BF Januari :-) del 3
Grattis Tessan till lilla underverket:)
Grattis Tessan till lilla underverket:)
Hej tjejer,,
allt bra med er?
Har inte varit inne och skrivit på några dagar haft så mycket att göra men julshopping,göra julfint hemma mm.
Måste bli klar med allt för jag har en stor känsla att lillen kommer att titta ut här innom någon vecka.
Går in i v 35 i morgon så det känns härligt och om nu fl skulle sättas igång så stoppar dom inte det,pratade med fl härom dagen om mina tidigare fl och dom sa att minsta lilla så bara åka in eftersom mina barn anländer så fort som i bilen,hemma,precis vid ingången på fl..
Detta med rakning skulle ju vara härligt men hur ska det gå när man inte kan se sin lilla mus,när magen är ivägen och det går inte att lyfta upp magen direkt
Maken får nog fixa den biten..
Första advent idag men känns inte som det när man har många bollar i luften nu,men ikväll blir det fika med ljus..
anka duck skrev 2009-12-01 08:40:25 följande:
Detta med Rökning kan jag säga att jag är inte stolt,ända gången jag lyckades att sluta var år 99 då jag väntade min första och dum som man var då så började man igen..
Idag så röker jag mellan 6-8 cigg per dag beroende på hur jag mår,är jag stressad eller ledsen eller att jag o maken har bråkat så kan det bli 2 till,men jag har lagtner mycket i stället för att röka en hel pkt så blir det mindren än halva..
Är inte stolt över det och skäms men det är något som jag personligen får stå för,mina barn har fötts normalt och vägt normalt,moderkakan har sett helt normal ut varjegång.
BM säger inget eller skakr på mig att jag är dum eller något,hon sa stolt häromdagen att jag är duktig som håller mig till dom få jag tar..