Inlägg från: trollmamma76 |Visa alla inlägg
  • trollmamma76

BF Januari :-) del 3

Blossa har vi hemma köpte det från citty cross läste nyss att det är 2,2% alkohol men det går ju bort när man värmer det.
    Sen så är det inte så mycket.

• trollmamma76

Jag är så torr i halsen och vet inte vad man kan göra åt det..

några tips??

• trollmamma76

Undrar fall man måste ringa till fl fick heltplöstligt huvudvärk och svimningsatacker som hela golver ´gungade under fötterna,känner mig helt matt oekelös i bena.

• trollmamma76

Pratade med FL det var ingen fara enligt dom har så lågt blodtryck ändå så det var nog bara en blodtrycksanfal,dricka mycket vatten och promenera.

• trollmamma76

Känns som att det är något på G i allafall snart.
    Har känt mig så konstig natten till igår kunde jag inte sova,igårkväll somnade jag tillslut och sov från o till drömde om fl andra gången.

Har inte kunnat äta på två dagar känner bara äckelsmak för allt,sprungit i toa och gjort nr 2 nu på morgonen två gånger..
    så var det sist oxå fick springa o tömma mig hela tiden..

Dottern lämnade dom små till dagmamman och jag somnade om för att sova en timme.
    Har en konstig känsla i kroppen..

• trollmamma76

Nu sitter jah här igen:)
    Bestämde mig för att ta en promenad just pga att jag mår så konstig.
    Först när jag skulle sätta på mig skorna upptäckte jag att jag hade lättare att knyta än inna,sen när jag skulle sätta på jacka så gick det att knäppa utan problem.

Innan har jag alltid fått böka till med jackan för att kunna dra blixtlåsen,nu gick det utan problem,min mage Måste ha sjunkit enormt mycket känns som jag inte har något kvar,en boll mellan bena som man får hålla i för rädslan att den ramlar ner helt..

• trollmamma76

HA`R JAG MISSAT NÅGOT??
    vad är det med jucea?
    Står inget någonstans...

• trollmamma76

Skulle behöva lite hjälp här nu...

När vattenet går färg,lukt?
    Mina fl har alltid börjat med värkar..

Nu var jag o spydde igen är inte magsjuk,nu hade jag inget att komma med förutom slem..

När jag låg vid toaletten så blev jag blöt i byxorna,trosskydden helt blöt,ingen kiss lukt,luktar annat som beskt och färgen är annorlunda det vad man har mot vanliga flytningar..

• trollmamma76

Licens To Kiss skrev 2009-12-08 15:51:08 följande:

Vatten ska vara genomskinligt vad jag vet men lukta som sperma.
    sperma luktar ju lite beskt.
  • trollmamma76

väntar4an 2010 skrev 2009-12-08 15:56:55 följande:

troligt vis var det bara flytningar som kom efter som du under kräkningen spänner sig hade det vart vatten hade det runnit mera när du ställt dig upp vatten bör vara som vatten men lukta sperma.
    flytningar?
    Blev blöt i hela skydden+ trosorna o byxorna.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3