Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

BubbelGuppie skrev 2009-12-26 19:27:01 följande:
    men enligt vårdguiden som är stockholms landstings vård sida måste ju vara tillförlitlig när den säger from 37+0
    Ah då är det 37+0
    Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss

Min hickar i underlivet och han har legat med huvudet ner sen vecka 24+

Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    Hedebris skrev 2009-12-27 10:46:13 följande:
    min hickar också nere vid underlivet.. känns skummt. Som om man glömt vibratorn i
    Hahaha jag tycker de är skit irriterande när han sätter igång.
    Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    Underbara ungar skrev 2009-12-27 10:58:50 följande:
    Jag hade velat ha min mage kvar... Men så blev det ju inte o jag som absolut inte ville ha barn i dec... Faktumet att han föddes i dec har jag accepterat, men inte att han kom för tidigt. Jag ska kontakta bvc o be om att få träffa en kurator, jag behöver få rensa ur systemet o det är bättre att jag gör det nu än att jag faller ner i en depression... Då vet jag hur det slutar - a n o r e x i a... Been there, done that.
    Hoppas du får rätt hjälp.
    Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss

Min lillkille lever rövare dygnet runt. Är de normalt nu i slutet? De står ju överallt att bebisarna rör sig mindre. Han har hela tiden haft långt sovmönster men för bara nån vecka sen har han hållt på utav bara helvete.

Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    Hedebris skrev 2009-12-27 11:59:28 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-27 11:57:37 följande: bella rör sig också mer och mer. Hon spänner ut diverse delar så det känns som magen ska spricka
    Tack för svaret. Kanske dags för mig med snart då.
    Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    Hedebris skrev 2009-12-27 12:04:43 följande:
    jag har ju en väldigt "liten" mage :) Sf-mått 33 och bebisen beräknas ju till 3700gram. Så den måste nog pressa lite för att kunna röra sig.
    Väger bebisen 3700g nu?
    Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss

Min väger 2500g och jag har 32 i sf-mått (vecka 33+5). Ska mäta magen vecka 35+5. Får se om sf-måttet är 34 då. Dotterns sf-mått var 35 när hon kom.

Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss

jag har en känsla av att för mig kommer inga förvarningar som förvärkar i flera veckor utan jag tror att de kommer värkar pang boom och då är det bara in på förlossningen precis som BM på mvc sa. Enligt hon som gjorde ultraljudet så ligger han och bara väntar på att få komma ut.

Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    Ellen 20 skrev 2009-12-27 13:35:35 följande:
    mitt sf mått är 32 nu o ja är i v. 38.. så min mage är liten ändå men den ser större ut
    Liten bebis!
    Älskar mina fina barn.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3