Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

Jag får utbet först i slutet på Jan.

Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss

De här med fostervatten. Jag har riktligt med fostervatten så när de tappas kan jag alltså räkna med och stå i en pöl eller stänka ner sköterksor på BB.

Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    Anna P skrev 2009-12-22 17:41:30 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-22 17:38:16 följande: det kanske blir som för en bekant, hon sköt iväg sitt på bm och undersköterskan och rätt ner i sina skor så dom fick tvätta dom åt henne:)
    Hahaha. Hade mycke med dottern också och de gick på förlossningen. Var de hamnade har jag ingen aning om.
    Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss

Vi åt ute idag och när vi kommer hem börjar dottern må illa och få riktigt ont i magen. Hon sätter sig på toa och gör nr2 och samtidigt säger, "jag måste kräkas" så jag säger till henne och kräkas i handfatet. NU får jag städa *haha*

Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    LilaRos skrev 2009-12-22 18:19:51 följande:
    Du skulle nog tagit fram en hink ;)Den tabben har jag gjort ett antal gånger som magsjuk.. Precis när det brutit ut. Har man ingen hink till hands så får man ta det närmsta som inte är golvet. usch
    De gick bra. Var problem och få skiten och rinna ner men nu är det skurat. Fy och behöva skura golv. Hinken är full med skurvatten. hade kunnat ta fram en burk och kasta direkt med lock men så långt tänkte inte jag.
    Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    LilaRos skrev 2009-12-22 19:43:06 följande:
    Det är väl lika bra att "köra slut" på denna tråden först och sedan när denna går ut göra en ny tråd med bebisarna..
    Ja många utav oss har inte fått bebis ens när tråden går ut och de kan dröja 2-3 veckor innan dom ens tittar ut med.
    Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss

3-4 veckor innan dom tittar ut, till och med 5 veckor om man räknar 2 veckors övertid.

Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    LilaRos skrev 2009-12-22 19:46:36 följande:
    Det är rätt att vara efterklok ;;)
    Hihi ja och sen gick de fort. Hon hann knappt räcka över ansiktet över handfatet innan de öste ut. Min lilla skit unge sover nu brevid mig i soffan.
    Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    LilaRos skrev 2009-12-22 19:48:45 följande:
    Okej, Har inte koll på när tråden går ut.Men då är det ju bra med en ny bf tråd när denna går ut så det inte blir någon stackare sittandes kvar ensam på övertid, det hade vart ganska tråkigt.
    Ja eller BF Jan + Bebis-tråd Jan.
    Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    LilaRos skrev 2009-12-22 19:50:23 följande:
    Stackarn.. Det är riktigt hämskt att vara magsjuk.Mrn man brukar inte vara riktigt dålig speciellt länge iaf, och det är ju skönt.
    Sån jäkla otur nu men jag tror hon blev magförgiftad. Vi åt inte samma mat och inte ifrån samma ställe. Vi var i ett centrum där dom har lite olika ställen och olika mat på samma plats. Hoppas hon är frisk på torsda så vi kan fira ihop med min mamma.
    Älskar mina fina barn.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3