Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

Underbara ungar skrev 2009-12-21 14:12:31 följande:
    Grattis till alla nya bebisar som kommit under min frånvaro Jag är hemma med Neo-vård i hemmet nu. Så jag kommer nog inte hinna med att va inne så mycket ändå. Det är mycket som ´ska klaffa o funka, med amning, pumpning, sondmatning  osv. Sen är han ju lite liten 48 cm o 2565 gr för tillfället - 10 dagar gammal.
    Mysigt!! Skönt att allt har gått så bra.
    Vecka 35 (34+2) med nr 2. Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    FrökenSara skrev 2009-12-21 15:12:48 följande:
    LTK: Vad härligt, grattis!Underbara ungar: Måste vara skönt att få komma hem, men antar att ni har en tuff period framför er. Lycka till med allt!Nu har min kompis och hennes söner på 2,5år och 5 månader varit här på besök i x antal timmar Har myst med bebis! Har haft lite molande "mensvärk" hela tiden men inga förvärkar eller någon mer värk. Däremot är jag så otroligt stel! Det gör dessutom ont i höger lår och ljumske. Kan säkert vara fogarna som spökar nu när jag suttit mycket men känner mig som en gammal tant som stapplar fram.
    Tack!!
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-21 18:54:06 följande:
    Julstökar ni för fullt allihopa?*dödstyst i tråden*
    Har stoppat granen i stor vas och badat. Har njurstenssmärtor så jag tappar andan och mår illa.
  • Licens To Kiss
    Licens To Kiss skrev 2009-12-21 18:55:47 följande:
    Har stoppat granen i stor vas och badat. Har njurstenssmärtor så jag tappar andan och mår illa.
    Granen är en liten rackare som ska ha vatten. Hittade ingen julgransfot. Slut överallt.
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-21 18:57:43 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-21 18:56:27 följande: Trist att du har ont i njurarna. Har du problem med dom annars med?Jag vet! Omöjligt att hitta julgransfot o när vi äntligen hittade en så var det ett måndagsexemplar grrr....
    Har en sten på vänster sida som vandrar

Hur mår du ikväll?
  • Licens To Kiss
    Sirling skrev 2009-12-21 18:58:44 följande:
    vi väntar på bf bara! Var hos bm idag som var så förbryllad över att jag inte hade diabetes när jag tappat flera kg i vikt o nästan blivit av med karpaltunnelsyndromet o mkt vätska... Hade däremot högre blodtryck o spår av äggvita, så jag ska in för nytt test imorgon...
    Hon menade på att du borde ha diabetes med dom grejerna?
  • Licens To Kiss
    Sirling skrev 2009-12-21 19:05:33 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-21 19:02:21 följande: ja, jag har haft mkt vätska sen tidigt i graviditeten så det borde inte börja släppa förrän efter förlossningen. Kissar mer nu o är törstig men det är ju normalt i slutet av graviditeten. Är det ngn mer som har mörk urin?
    Jag kissar rött men de har med njurstenen och göra. Är nog jäkligt vanligt med mörkt i slutet.
  • Licens To Kiss
    Licens To Kiss skrev 2009-12-21 19:12:00 följande:
    Jag kissar rött men de har med njurstenen och göra. Är nog jäkligt vanligt med mörkt i slutet.
    Alltså att de är vanligt med mörk urin i slutet utan anledning.
  • Licens To Kiss

shit jag blöder

• Licens To Kiss

Jag ringde morsan och hon sa att eftersom jag har haft såna intensiva njurstensmärtor med blod i urinet så är det nog de som spökar.

Svar på tråden BF Januari :-) del 3