Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

AmandaBrun skrev 2009-12-21 19:53:31 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-21 19:52:05 följande: Ja men borde det ändå inte kollas upp? Uscha.
    Nää jag skiter i de. Han håller på som en galning därinne så förlossningsdags är det inte. Bara för de här går jag väl över tiden.
    Vecka 35 (34+2) med nr 2. Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss

Urinet är genomskinligt nu men fy fan va jag har hinkat i mig vatten. Glömmer och dricka *suck*

• Licens To Kiss
    Theannapanna skrev 2009-12-21 23:13:02 följande:
    Det är inte bra. Men skönt att det klarnar då du får i dig vätska!Hur var planen för dina stenar? Ska man göra ngt åt dem efter förlossningen?
    Jag kommer begära operation direkt efter. De är tänkt att jag ska in på röntgen runt mars nästa år. jag kommer alltså säga att jag har jätte problem så dom får skynda på med operation. De går inte och ha de så här. Kan ju aldrig med mitt normalt låga blodvärde kissa blod som jag gör.
  • Licens To Kiss
    Theannapanna skrev 2009-12-21 23:17:00 följande:
    Fy tusan! Är det op eller yttre sprängning som gäller?
    Yttre sprängning. De är rå skönt när det är över för de dröjer länge innan de bildas nya. Jag ska egentligen undvika salt, socker, mjölk, koffein och nötter. Alltså de är ju omöjligt.
  • Licens To Kiss
    Sirling skrev 2009-12-21 23:19:49 följande:
    LTK: Jobbigt med njursten mitt i alltihopa med graviditeten! Hoppas det blir lite bättre!
    Tack!! Får börja hinka vatten så jag slipper ont och blod och skit. Blir värre ju längre gången jag är.
  • Licens To Kiss
    Theannapanna skrev 2009-12-21 23:21:59 följande:
    Haha.. ja, det var ju lätta saker att undvika... hmm....Jag hoppas såååå att du får hjälp direkt efter prinsen kommit ut så du får leva normalt sen!Nu ska jag krypa till sängs o hoppas att Bönan låter mig sova lite iaf... Natti på er tjejer!
    Tack snälla!!

Sov så gott.
  • Licens To Kiss

Heej!! Har sovit som en stock. Fy satan va trött jag var igår efter en massa blodkissande hela dagen och sen rosa på pappret. Rosa på pappret var urin så jag kan vara lugn. Dricker vatten så de står häröiga till för resten av graviditeten vill jag slippa njurstensont.

Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-22 11:08:17 följande:
    Godmorgon!Ja här gick man nyss upp Men herregud vad det har börjat göra ont att vända sig i sängen. Det hugger nått fruktansvärt i ljumskarna och in mot magen. Är det foglossning eller vad? Jösses...Jag var inne och kikade på min sida igår och där stod fint o prydligt min första HP utbetalning som jag fått idag! Härligt när saker o ting funkar som de ska.Efter allt snack om blod i tråden igår precis innan läggdags så drömde jag självklart att jag var på toa och fick en blödning! Jag var i mitt barndomshus upp i Hälsingland och sprang till pappa som klippte grannarnas gräs av nån anledning och skrek att han måste köra mig till förlossningen för det hade min BM sagt eftersom jag har lågt liggande moderkaka. Han ville först inte, men jag mutade honom med att gå på bio FÖRST och då ville han. Vi såg Göta Kanal 3 Kom aldrig så långt som till förlossningen i drömmen ha ha
    FÖRLÅT!! Blir inge mer sånt snack. Vi behöver lugn och ro och de ska vi ha också. Själv är man ur-rädd för blödningar och att de ska sättas igång så här innan nyår. Ber om ursäkt. Man drömmer ju de man har tagit intryck utav.
    Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-22 11:11:30 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-22 11:10:31 följande: Äsch det är ingen fara! Ha ha ha
    Skönt att du tog drömmen bra!
    Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    FrökenSara skrev 2009-12-22 11:16:30 följande:
    Själv drömde jag att jag vaknade och reste mig upp ur sängen och hela magen bara trillade ner till knäna typ och jag nästan skrek till min sambo att vi måste in till förlossningen för nu kommer bebisen. Som tur var vaknade jag precis då!
    Haha så de kan bli. Man drömmer så mycke konstigt.
    Älskar mina fina barn.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3