AmandaBrun skrev 2009-12-22 11:08:17 följande:
Godmorgon!Ja här gick man nyss upp Men herregud vad det har börjat göra ont att vända sig i sängen. Det hugger nått fruktansvärt i ljumskarna och in mot magen. Är det foglossning eller vad? Jösses...Jag var inne och kikade på min sida igår och där stod fint o prydligt min första HP utbetalning som jag fått idag! Härligt när saker o ting funkar som de ska.Efter allt snack om blod i tråden igår precis innan läggdags så drömde jag självklart att jag var på toa och fick en blödning! Jag var i mitt barndomshus upp i Hälsingland och sprang till pappa som klippte grannarnas gräs av nån anledning och skrek att han måste köra mig till förlossningen för det hade min
BM sagt eftersom jag har lågt liggande moderkaka. Han ville först inte, men jag mutade honom med att gå på bio FÖRST och då ville han. Vi såg Göta Kanal 3 Kom aldrig så långt som till förlossningen i drömmen ha ha
FÖRLÅT!! Blir inge mer sånt snack. Vi behöver lugn och ro och de ska vi ha också. Själv är man ur-rädd för blödningar och att de ska sättas igång så här innan nyår. Ber om ursäkt. Man drömmer ju de man har tagit intryck utav.