Inlägg från: vermilion |Visa alla inlägg
  • vermilion

BF Januari :-) del 3

Jag har inte ens nån magkurva, har ju iofs varit på tillväxtUL två gånger så det behövs väl inte.

♥ Adam och lillflickan 100101 ♥
  • vermilion
    AmandaBrun skrev 2009-12-10 13:56:15 följande:
    Har du inte?
    Njää? Min BM mätte min mage en gång, sen sa hon att "äh, du ska ju på tillväxt-UL så det här behövs ju inte".
    Ärligt talat så brukar hon knappt kolla nåt alls på mig, lyssna på bebisens hjärta bara. Är ju i v 37 och hon har inte ens kollat hur bebisen ligger, men men, det ser man ju också på UL så. {#lang_emotions_undecided}
  • vermilion

Härom dagen började jag gråta när dom visade "vem kan slå Filip och Fredrik". Eller vad nu programme heter.. jag var inte arg, ledsen eller glad. Jag bara undrade vad som gick på tv, såg att det var det programmet och så började jag gråta. Slå det om ni kan!

• vermilion

Tycker det är så himla svårt med namn! Hittar inga fina flicknamn.. Kerstin var gulligt. Men våran lilla ska nog heta Molly. Molly Elsa Juni kanske.. Eller Fanny.

• vermilion
    Ester W skrev 2009-12-11 21:48:49 följande:
    I morgon ska vi ta en tur till sjukhuset, så att mannen kommer att åka rätt när det väl är dags. Vi har ju sjukhus här där vi bor, men ingen förlossning, den ligger ca 1 timmes bilfärd bort.
    Ska ni ta Nyköping eller Eskilstuna? Bra idé förresten, vi borde nog också ta en provkörning.
  • vermilion
    Ester W skrev 2009-12-11 21:58:48 följande:
    Vi tar Nyköping och i går gick jag in i v 37 så då är det ju ok att åka till Nyköping. Vart ska ni åka?
    Det blir Eskilstuna, dom ska tydligen ha ganska bra vård om flickan behöver det. Jag har ju graviditetsdiabetes så hon kanske kommer ut med för lågt blodsocker.
  • vermilion
    Licens To Kiss skrev 2009-12-12 22:04:18 följande:
    Nu har jag iktiga problem med hemorojder Gör inte bara ont på toa utan annars också *blää*
    Jag med! Hur kommer man ha det _efter_ förlossningen då?
  • vermilion
    Anna P skrev 2009-12-12 22:23:53 följande:
    Grattis Underbara ungar!! Själv har man varit på smaskigt julbord nu på kvällen med div lekar och tävlingar. Karln vann 1 liter whisky, ha ha rätt åt honom för han lär bara få titta på den tills bebben har kommit ut:D. Just nu sitter jag i soffan och har precis tagit alvedon och ska ta en dusch och se om mina förvärkar eller vad det är slutar.. Just nu gör det så himla ont i hela magen med ca 8 min mellan rum och den är verkligen stenhård...Det är sån där jobbig skärande värk.. Aja det visar sig vad som händer..
    Men du har inte riktiga värkar nu då?
  • vermilion

Åh lyx. Jag har inte sovit bra sen.. jag vet inte. Vaknar 10-15 ggr per natt, måste sätta mig upp och bara andas, gå och kissa, gå till sonen. Vaknar bara jag ska vända på mig. Är helt slut nu. Och i natt hade jag halsbränna hela natten, jag som sluppit det hittills.

Nu ska jag till läkaren iaf och se om dom ska sätta i gång mig snart eller nåt.

Svar på tråden BF Januari :-) del 3