BF Januari :-) del 3
allt var bra med bebisen inget fel och hon väger 1400 en liten tjockis:)
Kom hem precis från BM besök.
Allt var bara bra blodsockret låg på 6.0 sist låg den på 5.0 men det kan ju bero på att jag åt frukost precis innan.
Nu en annan sak sist jag var hos BM precis för 3 veckor sedan då vägde jag 61 kg idag ståg vågen på 63.80 alltså 64 kg kan det verkligen stämmat att jag gått upp 3 kg på 3 veckor? Mmm.
så jag har gått upp 10 kg sammanlagt sen inskrivningen..
jooo mina järnvärden låg bara på 107 inte gått upp alls så inte konstigt jag är trött har ätit järn tabletter sen inskrivningen men inget händer så nu blir det mara c vitamin oxå.
Underbara ungar skrev 2009-10-28 11:06:48 följande:
Hej Alla,
Vad mycket det har skrivits här
Har inte varit inne så mycket,bara läst lite har varit såååå trött hela tiden mina värden har inte velat gå upp fast jag tar två niferex om dagen men nu är jag piggare igen,tar järntabletterna med c vitamin.
Sov rummet är klart det blev så fint men ny målat och tapettserat.
Själsängen är på plats,vagnen är hemma,kläderna är köpta + tagit upp lite av dotterns kläder.
Har köpt nya påslakan mm till sängen och fixat en tavla med UL bilderna + 4D som jag lagt upp ovanför sängen..
66 dagar kvar men vi tror alla att det kommer bli en december bebis och det är bara gilla läget att hon blir sist,har man tur så går man över till jan är ju bf 10 men allt visar att bebben kommer komma innan har precis samma som med dottern innan.
Dessutom så gör det inget bebben var stor redan då jag var på tittut så vill inte få en 4 kg bebis ut
Har köpt nya mattor,gardiner,julpynt mm,första advent ät ju sista helgen denna månad.
Underbara ungar skrev 2009-11-09 10:14:53 följande: