Trollmamma,
Jag drack mitt hallonbladste kallt med en skiva lime i! Visserligen var det ju somamr då, men jag gjorde en kanna om dagen (det ska inte stå längre än så) och drack 3 ggr. Tyckte det var mkt godare än att dricka det varmt!
Amanda,
Ja, men jag tycker inte att jag ska behöva ta öronproppar för att han är korkad och skiter i de mediciner mot snarkningen som han faktiskt har! Dessutom så väcker han ju pojken också (när vi bor här bor vi ju i princip i samma rum allihop) och sen vaknar han ju inte själv utan det blir jag som får ta pojken...
Sansad,
Åååhhhh både spännande och nervöst förstår jag! Du har gjort ett bra jobb den tiden som du har hållt kvar dina pojkar, och de har fått de sprutor som behövs så nu håller vi tummarna att det blir en bra förlossning också!!
Annaomasse,
Det beror helt på vilken läkare man träffar. Vissa läkare är ju emot igångsättning öht, och diskuterar det inte ens om man inte gått 2.5 vecka över tiden så att säga, då de måste sätta igång... Vissa andra har mer förståelse för det. Jag själv hävdar starkt att man faktiskt ska orka med en förlossning också. Är bebis färdig och man har mycket problem så anser jag att man ska få välja en igångsättning om inte något kraftigt talar emot det... men som sagt, inte alla håller med. Jag har ju haft extremont båda graviditeterna, och det är absolut inte tal om att man sätter igång pga det!!