• jeng

BF Januari :-) del 3

Sansad,
    Stort grattis! Och skönt att allting har gått bra och ser bra ut för framtiden! Det är verkligen värt de där dagarna i sängen nu kan jag tänka mig!

Hemma från bm, katastrofsocker trots att jag inte ens åt hela min billys... Det ska verkligen inte gå så högt... Var ju inte min ordinarie idag, så de bokade in mig på en extra koll nästa vecka på måndag... vikten var densamma som sist och sfmåttet hade börjat plana ut iaf... nu har jag köpt hem hallonbladste så nu påbörjas operation vräkning!

• jeng

Underbara ungar,
    Det var för vätskedrivning det theet eller??

• jeng
    trollmamma76 skrev 2009-11-24 16:06:09 följande:
    Hallonbladste har jag oxå började med det igår men jag har påse inte löst.
    mitt är också på påse. heath & ledger elelr vad det heter märket. det drack jag sist också och det känns som det gjorde nytta för läkningen framför allt!
  • jeng

men då... nu har jag börjat läcka mjölk också. bhn dyngsur på ena bröstet... var det inte nog att jag pissade på mig på väg till dagis förut?

jag måste verkligen vara den mest positiva gravida kvinnan som någonsin levat!

• jeng
    BubbelGuppie skrev 2009-11-24 16:58:07 följande:
    mina bröst har läckt sen jag var i typ v15 så tycker nog du har tur som inte haft det föräns nu dock kissa på sig är ju riktigt trist.. själv har man fått en sån j*vla hemorrojd så blir en tripp till apoteket imorgon.. någon som vet vilken salva som är bäst??så du är absolut inte själv om att vara den mest positiva kvinnan :-P
    kunde inte ens med våld och vilja pressa ut en enda liten droppe innan förlossningen sist... så för mig är det helknäppt att börja läcka...

jag tror jag har nån början till hemorrojd jag med, det känns inget, men som när jag har suttit på toa och sen reser mig så känns det som att nåt nästan slinker in eller lägger sig på plats... urk. har dock inte haft problem tidigare så jag har inte heller nån aning om bra krämer osv.
  • jeng

Miss secret,
    Jag gillar blöjhinken. Jag var aupair hos en familj som hade en liknande och jag älskade den. det stank ju om blöjan, men stank inget ur blöjhinken. Det var det första jag sa att det här måste vi skaffa när vi får barn! Dock kan jag ärligt talat säga att vi nu inte har använt vår här hemma, för min make är en speciell typ och han totalvägrar! Rättare sagt så vägrar han köpa specialpåsar till den Jaja, jag ska hämta ut en box till nu för nästa bebis och då har vi ju 2 hinkar, så då kommer jag passa på att köpa ett sånt 3pack påsar också som passar och ställa fram dom! Jag gillar inte att det stinker bajs ur pedalhinken varje gång jag öppnar för att kasta en tops lixom

Inkontinens ja... Jag har ju såna hugg i ljumsken nu, muskler eller sendrag eller nånting konstigt... plus huggen som kommer i bäckenbotten. Så jag typ blir dubbelvikt skitsnabbt och då pressar man ju på.... sedan är det just nu ett evigt kissande av typ 20 droppar.... tyder ju på att bebisen har börjat sjunka ner...

• jeng

Knipa är jag kass på... Suck! Måste bli bättre på det. Men precis som i förra gravven så bara går det inte just nu, det gör ju jätteont överallt där nere så knipa är verkligen inget jag vill! Får börja efter förlossningen. Fick iaf godkänt på den är superpinsamma kniptesten som man måste göra på återbesöket. Fattar inte vad de håller på med, vad fan måste jag knipa runt deras fingrar för??? Jag är ändå inte alls knusslig vad gäller gynundersökningar osv, men det var det värsta jag har varit med om!!! Iaf, kissprobemen försvann i samma stund som ungen var ute sist. Kissar lite och ofta det gör jag alltid, eller har alltid gjort... Så det kan man ju inte räkna med att komma ifrån...

För er som ogillar knipövningar så är ju orgasmer den absolut bästa träningen! Bara att ragga på mannen eller inhandla en vibrator så blir träningen genast roligare!

• jeng
    AmandaBrun skrev 2009-11-24 18:22:39 följande:
    Får man inte bara hämta ut en box? För första barnet??
    Här sa de iaf inget om det Vad vet jag... Jag har som sagt inte försökt hämta ut den ännu, men...
  • jeng
    AmandaBrun skrev 2009-11-24 18:32:59 följande:
    Ett knipVAD?
    På efterkontrollen (6-12 veckor efter förlossningen beroende på var man bor) så kollar de ju så att allt ser ok ut där nere. Sen stoppar de in handen och så får man knipa för att visa att musklerna funkar som de ska... Visst låter det lockande? Jag blev totalt chockad när jag hörde om det sist och trodde folk skämtade..
  • jeng

Hur vill ni att vi gör med trådarna?
    Det är ju rätt långt kvar på den här tråden, och jag tänkte väl starta en bebistråd dit vi alla kan flytta om kanske en månad, oavsett om vi fårtt bebis eller inte. så att vi inte splittras. eller menar ni att vi borde ha en list-tråd för infon om kommna bebisar bara??

Svar på tråden BF Januari :-) del 3