BF Januari :-) del 3
Det är verkligen snorhalt här i Bålsta - vart var det du bodde? Det är ju så mkt snö också så det var svårt nog att ta sig fram med vinterdäck. Vilken tid skall du till BM?
Håller tummarna för att bebisen vänt sig!!!
Utopia - låter inget skoj!! Hoppas som Jucea på att bebis håller sig lugn så maken hinner med både sin far o komma hem innan det är dax.
Har du ngn annan som kan hjälpa dig en stund? Låter som du kommer få lite för mkt att göra under en tid...
Jucea - ja, det kan ju fortfarande passa mer eller mindre bra med elände... men det är sällan det kommer när man tycker att det kunde funkat bättre iofs.
Jobbigt att du måste sitta o sova... har du tagit upp med dem om halsbrännan? Om de säger att det skall vara över för en stund sedan o det inte är det kanske det finns annat du kan testa?
Det är inte kvantiteten på sömnen som räknas tror jag utan kvaliteten, även om man gärna vill ha det delat däremellan!
Visst ammar du va?
Här kliver man ur duschen o det sprutar ur brösten... hmmm... tror min kropp är redo för bebis att komma ut nu... I dag har jag såååå ont i magen, lixom utanpå nertill o det värker rakt igenom magen, känns som den typ håller på att spricka eller nåt... *klaga, klaga, klaga*
Grattis Jucea o Tage till 1 vecka
Oj så snabbt tiden går... hoppas de följande 5-6 veckorna går lika fort
Har varit till Akademiska o lämnat saker till svärmor som ligger där nyopererad efter gårdagens benbrott. Hon låg på uppvaket så vi fick inte träffa henne men det är lite mysigt när man går förbi BB i korridoren där... Vi är ju där rätt ofta med sonen men idag då vi inte behövde plåga honom ngt så hann man tänka att nästa gång vi är där kan faktiskt vara då det är dax att träffa vår lilla tös
Underbara ungar - stort grattis!!!!
O som ni andra tänker jag på er som skall få träffa era små i morgon, hoppas du är en av dem också Anna P
Har lämnat urinprov pga sammandragningarna hos BM idag o det visade inget så det skulle iväg på odling också. Bönan sov lugnt o fint i natt men sen har det varit full rulle konstant. Magen står rakt ut åt alla håll o man ser exakt utanpå vad hon gör. Ser nästan lika ut som då vattnet gått när sonen rörde sig då... skitläskigt. Ibland ser man ett knä o ibland känner man väl att det är en fot istället, nästan så man kan urskilja vilka gånger det är det också för det är lixom större yta då. Hickan syns väl också men värst är hur ont det gör då hon tar i. Ofta trycker hon på höfterna, tar i höftbenen o trycker utåt så det känns som de skall "ploppa ur" som man kan göra med typ Barbie-ben... haha..