jeng skrev 2009-11-30 08:21:44 följande:
Jag hade ju 2 jan innan
UL. Den här gången visste jag dock att det kunde vara fel, för jag hoppade över en mens, och hade inte stenkoll på ÄL för kände den inte alls trots att jag alltid brukar det annars. Min kropp har aldrig hoppat så förut, så det kändes jätteskumt! Jaja, nu börjar jag bli rädd att de har räknat fel på
UL igen (de räknade ju trots allt 3 veckor fel på mitt förra
UL då jag faktiskt var säker på vilken dag han blev till!!!) och att jag plötsligt riskerar en 10:a!! Det skulle ju säkert också då göra att han inte ser så stor ut på
UL, vilket innebär att de säkert inte tycker man ska sätta igång osv osv osv... Det blir nån dominoeffekt i mitt huvud.MEN eftersom jag har både ett tidigt
VUL och ett
UL som säger samma datum oberoende av varandra, så när som på en dag, så känner jag mig rätt säker att det är jag som har fel den här gången. Jag har ju utgått från när min senaste mens "borde ha kommit" dvs om den hade varit regelbunden som normalt. Jag hade ju ingen mens så det är ju itne så konstigt om jag har fel lixom ja, då har jag panikat klart för idag då... ingen januaribebis här inte
Det blir ingen januaribebis för dig inte
Jag tippar faktiskt på innan jul, nån gång mellan lucia o jul