Theannapanna skrev 2009-11-24 10:18:14 följande:
Har ni funderat på namn till era små när de kikar ut? Minns inte hur väl vi varit inne på det...Vi sa när vi väntade förra att om det är en kille ska han heta Daniel o en tjej får heta Sofie... Daniel kom ju då o nu väntar vi en tjej... maken är helt inställd på Sofie men jag är liiite tveksam samtidigt som jag inte kommer på ngt jag helre vill ha...Har köpt almanacka för 2010 o än så länge står där Daniel - Bebis - Mattias - Anna...Mår faktiskt lite bättre idag, kan
iaf röra mig liiiiiite. Nu ringde de o undrade om jag kan ta mig in till kontoret en snabbis på torsdag, det återstår ju att se på torsdag om man säger så...Är rätt säker på att min Böna nu vänt sig med huvudet neråt o ligger i exakt samma position som sonen gjorde från ca vecka 28 fram till förlossningen.
Jag har fått för mig att ni ska döpa eran sessa till Cecilia... Fråga mig inte varför.
Gravhormonerna som spelar mig ett spratt
"Våra" namn är väl än så länge Isaac om det blir en pojke, men sen har det kört ihop sig... Isa, Iris, Inez eller Indra. Det ska enligt maken tvunget vara ett namn på i.