BF Januari :-) del 3
Men vägde 10 kilo mer före denna graviditeten mot förra...
Angående vaccineringen så har jag börjat ledsna nu... måste ju ta ett beslut o kommer inte få svar på de funderingarna jag har innan det är försent för endera eller så jag tror jag tar den där j*a sprutan o så får det bli som det blir...
Är dock inte så mkt för den egentligen...
Vilken morgon jag haft... är redan helt slut. Att ta hand om sonen kan ju kännas mer än ett heltidsjobb ibland... Har på 1h 15min hunnit - klä på honom o mig, försökt få i honom gröt o mig en macka, gett honom lavemang (tar sin tid), gett honom penicillin (tar också ett tag...), bytt kläder då det inte passade enligt prinsen, gett honom en flaska välling, kämpat på honom ytterkläder, packat dagisväskan, tagit oss ut i bilen o kört till dagis...
När jag kom hem o satte mig i soffan o bara hade hunnit ta 2 andetag så vaknade Bönan i magen, sparkar på som om hon säger att nu är det banne mig min tid Längtar tills hon är ute... det är ändå rätt nära nu... (optimistiskt i vecka 25... kommer hinna ändra den meningen antar jag).
Jucea - hoppas det blir bättre!! När man samlar på sig vatten sådär, kan det minska ngn gång också eller är det oftast kvar tills efter förlossningen sen?
Jag har såna sanslösa problem med blodtrycksfall, BM rekommenderade stödstrumpor... kan det räcka eller finns det mer man kan göra? Jag svimmar nästan flera gånger om dagen...