BF Januari :-) del 3
Visst, är de gamla är det kanske lättare att "förstå" men sorgen är nog den samma i vilket fall.
Läser om era förvärkar o igår kväll satt jag med tätt upprepande kraftiga onda sammandragningar... Undrar när man kommer föda denna gången... Hade inte en enda med Daniel så här tidigt tror jag... men kan minnas fel.
Tänkte på hur det var sist... då skulle jag ha 10 veckor kvar nu...
Känns faktiskt överkomligt... har ju så himla mkt att fixa med innan Bönan kommer ut... Vi var till sjukhuset med sonen på lite jobbiga möten idag men satt hela tiden i bilen dit o oroade mig inför resan då det är värkar o saker med i bilden. Det är ca 5 mil som inte har världens bästa vägar så minsta gupp när man har värkar är ett helvete... hihi... men men, den dagen får gärna komma ändå.
Skulle kolla min gravkalender bara... o ser detta:
Oj vad det skrivs
Underbara ungar - vilket härligt ruM!!!!!
Lindaha - vad skönt att bebisen mår bra! O redan ca 2 kg? Min böna uppskattades till 716g då vi var på vårt senaste UL... den 19/10. Men hon är ju lite i underkant också.
Aalexandra - fy då! Hoppas ni kryar på er snabbt!
Ska inte bjussa på ngt ego idag. Deppar o bölar bara hela tiden så det blir inga muntra inlägg då... återkommer när jag tagit mig upp ur svackan istället.
Uff... hörde nu på nyheterna att en 3 årig pojke dött i svininfluensan på Astrid Lindgren