Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

BF Januari :-) del 3

Underbara ungar skrev 2009-11-16 17:54:01 följande:

Skulle bara va förts till 2000
    Din din din din........mäh.
  • AmandaBrun
    jeng skrev 2009-11-16 21:17:31 följande:
    jag bryter av i denna hemska kväll med att fråga om halsbränna. är det nån som har det, och hur känns det? jag har legat hela kvällen och naten med rejält halsont, brännande ont lixom. har också haft lite sura uppstötningar... kan det vara halsbränna? jag tänkte bara att det var ännu en förkylning på gång. undrar för att jag lät ju bli att ringa bm idag pga jag trodde jag var sjuk igen, men nu ikväll är min huvudvärk tillbaka så imorgon måste jag nog ringa trots allt....
    Haft halsbränna deluxe idag. Dvs inte bara som en brännande smärta utan som ont i magmunnen och strupen. Rapar även mycket och har en hel del sura uppstötningar. Provade ett glas samarin odag och det hjälpte sådär. Har fått tipset om Gaviscon.
  • AmandaBrun

Det jobbigaste är när man får halsbränna på natten. Då KAN jag verkligen inte sova. Jag har märkt att om jag äter sent så får jag det.

• AmandaBrun
    lindaha skrev 2009-11-16 21:44:55 följande:
    Jag måste fråga er angående min gravidkalender Först står det att jag blev gravid den 10 april. Men sen står det också att jag hade ägglossning den 24 april och att jag blev gravid då med. Hur kan det hänga ihop??
    Det första datumet är väl för första dagen på sista mens? Det är ju därifrån man oftast räknar.
  • AmandaBrun
    jeng skrev 2009-11-16 22:32:36 följande:
    annaomasse, panodil, varmt bad eller dusch och sedan vila! går det inte över så tycker jag du ska ringa. om inte annat för att få nåt som lugnar värkarna och du får sova lite. jag ska väl snart gå coh lägga mig också, se om den där halsbrännan kommer inatt igen då....
    Nä ingen halsbränna inatt väl??!!
  • AmandaBrun
    Theannapanna skrev 2009-11-16 22:34:52 följande:
    Ok... tack tjejer! Skall knapra en tablett o ställa mig i duschen för nu är det inte nådigt längre... "ungen" är inte stilla en sekund heller... som om magen är überstressad... Har setat stilla i någon timme nu så jag är i viloläge om man säger så...
    Läste tidigare om att din bebis hade hög hjärtfrekvens...kan det betyda att den är stressad därinne? Har läkarna sagt något om det?
  • AmandaBrun

Annaomasse: Okej då var det inte du som hade en sån bebbe. Någon som hade hjärtljud på 170 i denna tråden.

• AmandaBrun
    Theannapanna skrev 2009-11-16 22:55:46 följande:
    Godnatt tjejer... hoppas på att det blir sömn för min del efter duschen. Hoppas ni slipper halsbrännor o sendrag mm i natt
    Godnatt!

Jag känner en svag halsbränna redan nu...så....ja ja. Får gå till apoteket imorgon.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3