Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

BF Januari :-) del 3

Underbara ungar skrev 2009-11-23 13:30:16 följande:

Dom lider inte 2400 om dagen passerar våra lokaler här... Det slaktas mer dock, vissa företag köper "helfall" (slaktade, urtagna men hela) som skickas direkt. Men det är jäkligt roligt vill jag lova Killarna är impade, inte nu längre, men i början..
    Hört att folk som jobbar på Scan inte äter korv för att dom vet vad som är i....
  • AmandaBrun

Åhhh. Inhandlade ett gäng PERFEKTA mandariner igår på COOP. Blir så ofta besviken på dom så jag köper dom nästan inte längre. Men dessa var suuupeeeer najjs.

Blir ofta besviken på plommon med

• AmandaBrun

Underbara ungar skrev 2009-11-23 13:56:23 följande:

Jag har jobbat med korv också Började min bana på scan där... I Bullens varmkorv och Bullens pilsnerkorv är det inälvsmat (hjärta, lunga osv) så den korven äter jag INTE. Det står klart o tydligt på konserven så det är inget som döljs för allmänheten. Men i all den övriga korven så är det kött, rent o fint kött.
    Okej....så falukorven är inte tarmar? Tänkte steka den ikväll nämligen
  • AmandaBrun

Underbara ungar skrev 2009-11-23 13:57:22 följande:

De sista jag har köpt nu har antingen varit "torra" innuti eller så har skalet suttit som fastgjutet...
    Jag vet! Så äckligt att man vill kräkas
  • AmandaBrun

Underbara ungar skrev 2009-11-23 13:59:58 följande:

Mina panodil är i ett grönt paket... Orkar inte resa mig upp o kolla styrkan Har för mig att det är TREO som inte är bra att äta i mer än en vecka, sen blir man beroende. Hade du läkartid tills i em??? Eller det va nån annan kanske Jag ska till bm 8.30 i morgon o då kan jag fråga henne. Jag äter iaf panodil varje dag pga min skallebank.
    Ha ha jag älskar hur du inte orkar resa dig upp och kolla styrkan

Jag borde gå ut o gå min dagliga långpromenad men fortsätter skjuta det på framtiden.....
  • AmandaBrun

Ester W skrev 2009-11-23 14:02:53 följande:

Var hos BM i dag och allt var kanon, men jag har gått upp 9 kg sen inskrivningen, men det kanske inte är så mycket.
    Ha ha. Jag har gått upp 18 kilo.....
  • AmandaBrun

Underbara ungar skrev 2009-11-23 14:05:30 följande:

Jag är en lat jävel vet du Nej, jag har varit ute o gått, fikat o gjort ärenden med sonen i släptåg idag på förmiddagen, så nu gör fogarna ont, ont, ont...
    Jag har ätit Merci-choklad och facebookat hela förmiddagen så jag är också helt slut!
  • AmandaBrun
    Litenkatt skrev 2009-11-23 19:37:47 följande:
    vet inte hur länge till jag kan vänta med att köpa en pepparkaksdeg och mumsa i mig, har trånat efter den på konsum några gånger nu.
    Vi planerar stort pepparkakebak nästa helg!
  • AmandaBrun

Underbara ungar skrev 2009-11-24 09:32:03 följande:

Bm besök 24/11 -09 v 31+6 Vikt; 83 kg (+16) Blodtryck; 115/60 Sf; 31 cm Hb; --- ♥-ljud; 152 slag/min Ffd; säte Panodil o alvedon får ätas varje dag, hur länge som helst så länge man inte överskrider den dagliga rekomenderade dosen. Så sa BM idag. Jag har migrän pga att jag samlar vätska och ska gå till hälsokosten för att köpa vätskedrivande the som är anpassat för gravida.
    Ajabajja. Ligger bulan med rumpen neråt
Svar på tråden BF Januari :-) del 3