BF Januari :-) del 3
Kollade på nyheterna igen för att höra allt om vaccineringen av barn o fick även höra om detta:
http://nyhetskanalen.se/1.1317396/2009/11/06/nya_ersattningar_for_sorjande_och_gravida
Undrar hur snabba de är med det
Kollade på nyheterna igen för att höra allt om vaccineringen av barn o fick även höra om detta:
http://nyhetskanalen.se/1.1317396/2009/11/06/nya_ersattningar_for_sorjande_och_gravida
Undrar hur snabba de är med det
I dag/kväll har jag haft helt sjukt mkt sammandragningar som verkligen gör ont... tror dock Bönan försökt vända på sig o korvat runt, hon är heeelt galen idag.
Är även orolig inför morgondagen... ska på återbesök med resultatet på sonens röntgen som verkligen kan vara hur bra eller hur dåligt som helst....
Sen har jag mitt eget läkarbesök vid 14-tiden också... har ställt in mig på att det bästa vore att få sluta jobba helt nu då allt är som det är så jag hoppas på heltidssjukskrivning. Barnmorskan fick nog in en del saker i skallen på mig...
Lev livet som du borde ha gjort - hej o välkommen
Tillbaks från sonens besök på sjukhuset o jissus vad ni skriver!!
Tack för lyckoönskningar! Kan meddela att jag är lugnare än jag var innan nu men tyvärr ser det ut att bli mååååånga fler vändor om hans lilla nacke som ser ut som ett stenbrott. Han var såååå duktig min lilla kille (som blir 22 mån idag). Gjorde allt exakt som dr bad honom om. Det blir ny röntgen igen direkt efter nyår någon gång (vi kommer vägra innan bebisen är ute...) o sedan beslut om eventuell operation på kotorna då... Det är ju långt ifrån vad det skall men verkar heller inte vara så illa som min skalle målat upp det. Vet inte om man skall kalla det för att vara nöjd men liiite lättad i alla fall. Nu är det bara resten kvar... nästa måndag skall strupen, magsäcken o tunntarmen röntgas på honom o sen kommer resten på det...
Ska åka om 1 timme på mitt eget läkarbesök. Fick papper från fkassan idag att de har fått in mina papper o behandlar det o att de kan tänkas ringa mig... timing, lagomt tills man eventuellt skickar in nya uppgifter nu då. Helt seriöst hoppas jag innerligt på en sjukskrivning på heltid nu, är helt utmattad o orkar inte något alls längre... Mitt psyke har gett upp o kroppen är ju redan före på den fronten. Så ont som jag har nu känns inte mänskligt. O sedan alla sd som startat, konstant kommer de o tar i så man får göra allt som går för att försöka slappna av ngn sekund så det får en chans att kunna släppa...
Ska kolla lite vad ni skriver nu
Nu är jag heltidssjukskriven till o med 2010.01.31...
Jobbigt bara då man ska oroa sig för vad jobbet säger men nu måste jag ta tag i detta o "bryta"... Har på mina 50% senate veckorna kanske gjort 50% från kontoret o 75% hemifrån så sammanlagt ca 125%... nu blir det nada. KOmmer åka då de hittat en vikarie o visa lite kansek men i övrigt är det finito...
En hel del skönt faktiskt! Men kommer nog bli konstigt.