BF Januari :-) del 3
Annars får du gå till dr o se till att bli sjukskriven.
Jag har 100 dagar kvar i morgon, trodde aldrig jag skulle komma dit... känns som jag ska gå omkring så här resten av mitt liv...
Har fått en ny "krämpa"... När jag sitter ett tag o sedan reser mig så domnar jag bort på ett konstigt sätt... Tex mina 20 minuter på tåget, reser mig upp o tar ett steg så blir det som när foten "somnar" men i höger skinka - ända fram längst fram i slidan... Det pirrar o känns så konstigt så jag nästan inte kan gå. Tar mellan 5-10 minuter innan det släpper o är riktigt obehagligt.
Rosen123 & EMTD - vad skönt att allt ändå såg bra ut!!!
Phili a - jag kan inte ligga på mage.... Kunde jag iofs inte innan jag blev gravid heller...
Jag tror jag börjar närma mig +2,5 kilosar nu från starten... de kommer krypande
men så har jag ju börjat äta MASSOR också. Skulle inte göra mig nåt om jag slapp massor med kilon men de tankarna gissar jag att jag inte är ensam om.
Jag började ju jobba 50% denna veckan o körde tisdag, onsdag + torsdag kortare dagar. Jag är heeeelt slut idag, har ont som bara attan o är sååå glad över att få vilodag idag. Tror tom jag måste sova lite mer.
Har börjat fundera på julklappar... kan ju knappt gå nu så det kommer inte bli ngn julshopping i December - det kan jag lova. Finns ju internet...
Vi bestämmer alltid vad alla ska få i förväg o sedan åker vi till ett centrum o shoppar just de sakerna o sedan kan man handla om man springer på några extra bra saker också sen. Nu kan man ju försöka hitta sakerna på nätet - frågan är bara VAD det ska bli för pinaler
Just ja I dag är min "100-dagar-kvar"-dag
Äntligen hamnar jag också på 2-siffrigt i morgon!!