Aalexandra,
NU tänker jag då vara ego och be dig uppdatera mig på ert sjukdomsförlopp! Jag har ju själv dagispojk och är ju gravid, så det vore bra att få höra hur sjukdomen utvecklar sig tycker jag, speciellt som ni misstänker influensan. Vi var ju jättesjuka här förra veckan, men åkte ju aldrig in och testade oss. Jag tyckte inte jag var tillräckligt sjuk för influensan, och inte sjuk hela tiden på nåt konstigt vis.
Hoppas iaf att det blir lindrigt och att det går över snabbt!
Vi hade halsont, feberkänningar, frossa. Pojken hade ju en halsinfektion och misstänkt öroninflammation (trots att de inte hittade nåt så tror flera vi pratat med att det måste ha varit en liten spricka eftersom det rann i 3 dagar!) och pojken hade hög feber också. Det var bara att knapra panodil. Jag käkar panodil extend eller vad den heter och det kan jag rekommendera, verkar snabbare och håller längre så man tar bara 3 ggr om dagen! iaf pojken hostar nåt fruktansvärt, sådär så han nästan kräks ibland, främst då han ligger ner! Usch det är ju som du säger hemskt när man inte kan förklara varför han måste hosta och få den där medicinen som smakar spya!