Inlägg från: Mirakel händer |Visa alla inlägg
  • Mirakel händer

ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig

Tack alla för era grattis...

Det gick bra för Kim och hans klass. De vann innebandyturneringen. Så idag är jag en av de stolta föräldrarna till denna klass.

• Mirakel händer
    Trollet Ludenben skrev 2009-11-04 17:53:32 följande:
    Kul att det gick så bra för Kim med innebandyn...
    Visst var det kul... bästa av allt var i finalmatchen vann de med 2-0 mot ett lagsom har vunnit 2 år i rad...

Men Kim brinner för bowling annars. Så det är bara innebandy som gäller i skolan.
  • Mirakel händer
    Trollet Ludenben skrev 2009-11-05 18:46:23 följande:
    Fint inslag duktiga dom är
    Visst är de... Kim är han som har glasögon... mammas stora Kille, {#lang_emotions_wink}
  • Mirakel händer
    Trollet Ludenben skrev 2009-11-05 18:57:23 följande:
    Var det han en av de som fick prata??
    Ja, på slutet... han som sa att de skulle duscha och sedan åka hem.

Kim ringde nu från sin pappa och sa att fröken hade köpt tårta som de fick äta idag. För att de hade kämpat så bra tillsammans och vann..
  • Mirakel händer
    Trollet Ludenben skrev 2009-11-05 19:10:37 följande:
    Roligt att få vara med på sånt... det var ju en riktig höjdpunkt när man var liten att va med på tv. Han måste ju vart stolt över detta
    Kim har varit med förr... då han och några andra från särskolan har sjungit i TV i Eftersnack... hittar inte länken nu.
  • Mirakel händer
    elegi skrev 2009-11-09 07:38:25 följande:
    Bra, ordning på er, glöm inte att skriva era tips där också
    Ska ta mig tid till det en dag... men idag har jag fullt upp med personal möte, habiliteringen, bowling match och jippo med jobbet (om jag orkar)
    ♥Kim 950313♥
  • Mirakel händer
    elegi skrev 2009-11-09 08:18:45 följande:
    Du behöver inte göra det idag, men det är trevligt med nya tips och länkar som är bra. I de 4 tips och länktrådar vi haft har det varit totalt ca 15 sidor?? och alla de sidorna är ändå inte tips utan mycket snack också, ska vi ha en länka och tipstråd så måste vi ju hjälpas åt att fylla den med braiga saker Så kom igen nu alla, släng in minst ett av era bästa tips om de inte redan står
    {#lang_emotions_wink}
    ♥Kim 950313♥
  • Mirakel händer

Jag har inte skrivit något på länge. Men det är så att jag inte mår så bra av att vara gravid. Är illamående och kräks massor. Så jag är helt slut. Sover så fort jag kan. Men i em/kväll ska jag försöka adventspynta lite. Annars är det inget nytt med Kim. Det rullar på som vanligt.

♥Kim 950313♥
Svar på tråden ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig