• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • hundpuss

Kan man vara med här kanske? Vågar man det? Haha!!

Har lagt ut mina på bloggen (får man länka till sin blogg??)
    Har funderingar på att framkalla en av bilderna som ett minne,
    så ni får gärna även hjälpa mig att välja vilken.

Bilderna finns här:
    www.vision400.blogg.se

• LillaLulla
    Vision400 skrev 2009-09-14 23:28:27 följande:
    Kan man vara med här kanske? Vågar man det? Haha!! Har lagt ut mina på bloggen (får man länka till sin blogg??) Har funderingar på att framkalla en av bilderna som ett minne, så ni får gärna även hjälpa mig att välja vilken. Bilderna finns här: www.vision400.blogg.se
    På bild 3 ser du mest ut som en arg tjockis men på de andra bilderna var du jättefin, särskilt den första. Vackert hår :)
  • qwerty123

Förlåt men gud va snälla ni är mot varandra.

LillYmer va het. Sen fanns det inte mycket mer att säga.

• festia
    Danitrass skrev 2009-09-14 17:22:26 följande:
    Meh! Jag hade tänkt starta en helt egen tråd med egen omröstning. Här kommer jag inte alls få lika mycket uppmärksamhet ju!

Men OK.
    Här är en video på mig: 

Och här är en bild:
    Ditt ansikte är propertionerligt, förutom näsan då. Den är ganska stor, men samtidigt en del av din charm skulle jag våga säga. Du har fin form på dina ögon och en liten, söt haka. Jag gillar den lilla pricken du har på överläppen.

Skulle nog sätta betyget 6.5 på dig, men du skulle vara ännu sötare om du fixade håret i nån kul frisyr
  • hundpuss
    LillaLulla skrev 2009-09-14 23:31:40 följande:
    På bild 3 ser du mest ut som en arg tjockis men på de andra bilderna var du jättefin, särskilt den första. Vackert hår :)
    Jag ÄR en arg tjockis
  • CombatZone
    qwerty123 skrev 2009-09-14 23:32:52 följande:
    Förlåt men gud va snälla ni är mot varandra. LillYmer va het. Sen fanns det inte mycket mer att säga.
    Håller med om detta, har inte klickat på alla bilder, men LillYmer dominerar startfältet!
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt