• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • festia

Roisin Dubh skrev 2009-09-14 17:33:10 följande:

Den här bilden valde jag för jag ser inte alls så överviktig ut som jag egentligen är och mina pigmentfläckar är inte lika framträdande eftersom den togs före solsäsongen. Bakgrunden är photoshoppad men ansiktet är oretuscherat med ärr och fräknar i behåll.Dessutom är inte håret i vägen för en gångs skull. Frisyrer kan vi bedöma i en annan tråd.
    Jättevackra ögon! Jag gillar det där "nästanleendet" du har. Håller med Danitrass om ögonbrynen och hyn. Fast jag gillar din hårfärg.
    Shit vad svårt det här är... Men en 6:a skulle jag vilja säga.
  • Lenk

zozzo87: 6, minus för frisyren och ansiktsformen. Plus för livet i ögonen!

knorpan: 5.5, minus för de väldigt maskulina dragen och benstrukturen i ansiktet, plus för utstrålningen och ögonformen

Bellaru: 7.5, minus för det alldagliga utseendet och barnsligheten i ansiktet, plus för otroligt klara ögon och fin hy!

busbellan: 5, minus för frisyren och de stora läpparna, plus för uttryck i ansiktet och en fin hals

Lillymer: 6.5, minus för de ljusa/tunna ögonbrynen och håret som ser något risigt ut på bilden. Plus för fin form på ögon och läppar!

LillaLulla: 7, minus för brist på haka och lite för plutig mun, plus på otroliga ögon och underbar hy!

Fina Fröken Lycklig: 4, minus på den stora näsan och asymmetrin i ansiktet. Plus för den oförställda glädjen i bilden

• LillaLulla
    Tokfrjant skrev 2009-09-14 23:30:03 följande:
    Detta är första gången en bild visas på mig här på fl, men vad gör man inte för sanningen! Märk tydligt hur lik jag är min avatar!! ^^ www.familjeliv.se/hem/tokfrjant/gallery/phpzw... Så, betygsätt mig nu! hahaha
    Lite smink, lite mera vårdat hår och du är LÄTT den snyggaste jag har sett i denhär tråden hittills!

Lillymers hud och sminkning stör mig, hon ser lite wt ut sådär, men med lite bättre make up skulle hon också vara fin :)
  • Spicy Women
    Tokfrjant skrev 2009-09-14 23:30:03 följande:
    Detta är första gången en bild visas på mig här på fl, men vad gör man inte för sanningen! Märk tydligt hur lik jag är min avatar!! ^^ www.familjeliv.se/hem/tokfrjant/gallery/phpzw... Så, betygsätt mig nu! hahaha
    6
  • Spicy Women
    banansmoothie skrev 2009-09-14 17:50:33 följande:
    Okej jag är med också eftersom jag är så bra på att kritisera andras bilder. www.familjeliv.se/hem/banansmoothie/gallery/p... Bilden är vald för att min rutiga tröja är så himla het. Och för att jag gillar ljuset (mörkret?),
    8
  • Lördagkväll

fina fröken: 7 jättesöt & charmig + för att du skiljer dig från mängden

Knorpan: 7 jag gillar näsan och uppåt

Danitras. 6.7 + Ögonen - tunn överläpp

RD: 7 Jättesöt tjej.. + För ögonfärgen

banan: 8,3 Skitsöt och superfint leende

lenk: 6 något för lång haka, eller så är det bara vinkeln som gör det

bellaru. 7,5 jättesöt men så vanlig..

busbellan: 5: du ser så trött ut

Lillymer 7,5 ? för att vi ahr samma drag.. =) - Hyn

Vision 400: 8 för elegansen, lite pinuppig..

• LillaLulla
    Vision400 skrev 2009-09-14 23:33:40 följande:
    Jag ÄR en arg tjockis
    haha ja då så :D
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt