Inlägg från: festia |Visa alla inlägg
  • festia

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Danitrass skrev 2009-09-14 17:22:26 följande:
    Meh! Jag hade tänkt starta en helt egen tråd med egen omröstning. Här kommer jag inte alls få lika mycket uppmärksamhet ju!

Men OK.
    Här är en video på mig: 

Och här är en bild:
    Ditt ansikte är propertionerligt, förutom näsan då. Den är ganska stor, men samtidigt en del av din charm skulle jag våga säga. Du har fin form på dina ögon och en liten, söt haka. Jag gillar den lilla pricken du har på överläppen.

Skulle nog sätta betyget 6.5 på dig, men du skulle vara ännu sötare om du fixade håret i nån kul frisyr
  • festia

Roisin Dubh skrev 2009-09-14 17:33:10 följande:

Den här bilden valde jag för jag ser inte alls så överviktig ut som jag egentligen är och mina pigmentfläckar är inte lika framträdande eftersom den togs före solsäsongen. Bakgrunden är photoshoppad men ansiktet är oretuscherat med ärr och fräknar i behåll.Dessutom är inte håret i vägen för en gångs skull. Frisyrer kan vi bedöma i en annan tråd.
    Jättevackra ögon! Jag gillar det där "nästanleendet" du har. Håller med Danitrass om ögonbrynen och hyn. Fast jag gillar din hårfärg.
    Shit vad svårt det här är... Men en 6:a skulle jag vilja säga.
  • festia
    Thaleya skrev 2009-09-14 23:42:22 följande:
    Okej, bedöm mig med då. Personligen tycker jag inte att det är min bästa bild, men andra verkar tycka den är bra :Pwww.familjeliv.se/Hem/thaleya/galleri.php
    Plus: Tycker du är jättefin, fylliga läppar med fin färg och stora runda ögon. Minus: du har lite låg panna och lite för smala ögonbryn för min smak.
    Betyg: 9.
  • festia

Faaan vad irriterande, jag har försökt lägga in en bild i mitt galleri och det GÅR inte! GRRRR

• festia
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-09-15 00:24:47 följande:
    Kollat storlek och format?
    Ja, det kommer inte ens upp nån ruta där det står att det har misslyckats, utan sidan laddas och uppdateras men det finns ingen bild sparad. Min dator är lite knäpp iofs. Får väl prova senare.
  • festia
    Soffiloffan skrev 2009-09-15 00:32:12 följande:
    Du kanske har för många bilder i galleriet? Har för mej att det blev så där för mej förut när jag skulle ladda upp bilder...
    Jag har ingen bild alls.
  • festia

Shit, det var mååånga sidor att gå igenom sen i natt bara. Ska logga in senare i kväll och betygsätta mer

Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt