Inlägg från: LillaLulla |Visa alla inlägg
  • LillaLulla

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Kan väl ställa upp jag med :)

Fina fröken lycklig - du ser helt underbart glad ut! Ingen sängkammarblick alls utan bara glad. Men hårfärgen drar ner på utseendet lite och så skulle jag gärrna lägga nån annan färg på de där glasögonen. Jag röstar 7 :)

Här är en annan bild av mig:

photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs135.snc1/5780_107381092254_704412254_1918861_1544222_n.jpg

• LillaLulla
    Vision400 skrev 2009-09-14 23:28:27 följande:
    Kan man vara med här kanske? Vågar man det? Haha!! Har lagt ut mina på bloggen (får man länka till sin blogg??) Har funderingar på att framkalla en av bilderna som ett minne, så ni får gärna även hjälpa mig att välja vilken. Bilderna finns här: www.vision400.blogg.se
    På bild 3 ser du mest ut som en arg tjockis men på de andra bilderna var du jättefin, särskilt den första. Vackert hår :)
  • LillaLulla
    Tokfrjant skrev 2009-09-14 23:30:03 följande:
    Detta är första gången en bild visas på mig här på fl, men vad gör man inte för sanningen! Märk tydligt hur lik jag är min avatar!! ^^ www.familjeliv.se/hem/tokfrjant/gallery/phpzw... Så, betygsätt mig nu! hahaha
    Lite smink, lite mera vårdat hår och du är LÄTT den snyggaste jag har sett i denhär tråden hittills!

Lillymers hud och sminkning stör mig, hon ser lite wt ut sådär, men med lite bättre make up skulle hon också vara fin :)
  • LillaLulla
    Vision400 skrev 2009-09-14 23:33:40 följande:
    Jag ÄR en arg tjockis
    haha ja då så :D
  • LillaLulla
    Thaleya skrev 2009-09-14 23:42:22 följande:
    Okej, bedöm mig med då. Personligen tycker jag inte att det är min bästa bild, men andra verkar tycka den är bra :P www.familjeliv.se/Hem/thaleya/galleri.php
    Lite för långsmal i ansiktet men annars supersöt! Plus för ögonbrynen och läpparna, jag röstar 8,5.
  • LillaLulla
    lillian skrev 2009-09-15 00:28:22 följande:
    www.familjeliv.se/Hem/lillian/galleri.php# Betyg sätt mig. Har fler bilder i mitt galleri.
    Gud så fin på den där andra bilden! 9! Men sen typ 7 på de där andra bilderna :P
  • LillaLulla

Tack roisin och andra =D Jag ska banne mig spara alla de här kommentarerna och ta fram dem nästa gång jag har en dålig hårdag. =)

• LillaLulla
    Danitrass skrev 2009-09-15 12:17:07 följande:
    Jag då?!
    Du ser ganska så alldaglig ut på den där bilden, men gud en sån tiopoängare du skulle vara om du skulle lägga på helt sjukt mycket smink och fixa håret! ;) *gillar smink*

Men nu blir det nog "bara" en åtta. Du har en väldigt fin symmetri i ansiktet, och det är ett intressant ansikte. Det är lite sådär jag föreställer mig scarlett o´hara att se ut. :)
  • LillaLulla
    SugarHun skrev 2009-09-15 12:24:21 följande:
    www.familjeliv.se/hem/sugarhun/galleri.php... Blir så trött på mig själv ibland :P
    Le, människa :) Jag har för sneda tänder för att le på bild men du är garanterat jättefin om du ser lite gladare ut. Minus för ögonen, de känns lite för små på nåt vis. Stort plus för munnen och en intressant näsa. 9!
  • LillaLulla
    Hallonröd skrev 2009-09-15 12:31:48 följande:
    Jag då..? Själv tycker jag att jag har stor sned näsa, för tunna läppar och ojämna tänder... www.familjeliv.se/Hem/hallonrod/galleri.php...
    Haha nu kommer jag bara med en massa beröm känns det som.. Men du är verkligen jättesnygg! Du ser ut att vara snäll och ha massor med humor. Måste lägga en nia här också :)
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt