Inlägg från: Tintomara |Visa alla inlägg
  • Tintomara

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Björkeli: Fick ju penicilin så nu känner jag inte av den längre. Man får sån där dunderkur när man har öroninflammation så det ska gå över snabbt.

Piaf: Vet hur det kan kännas, men du måste försöka lägga jobbet åt sidan när du kommer hem. Annars bränner man ut sig totalt...

• Tintomara

Piaf: Det är helt olika från gång till gång vad man hittar men det som jag brukar handla där är:

skivor
    filmer
    leksaker
    barnkläder (framförallt overaller, regnkläder, mössor, vantar och strumpor)
    hygienartiklar

Sen finns där en skoaffär utanför som är superbra att handla skor i till barnen. Kavatskor är t ex ca 150 kr billigare där än inne i Gbg. Idag handlade jag ett par curlingkängor till mig till ett jättebra pris. Så det kan vara värt att åka dit om man har en lista med saker man behöver!

• Tintomara

Piaf: Jaaa! Där finns ju en campingplats så det är bara att vi drar med oss en massa tält och många stora bilar som vi kan lassa in alla våra fynd i! Kan se oss springa som galningar ut och in i varuhuset med fyllda vagnar med en massa onödiga saker i!

• Tintomara

Min kompis berättade förresten att det skulle bli charterflyg från Norrland till Ullared så då blir det ju lätt och billigt för Fb att ta sig ner! Det låter helt otroligt, men det går ju många bussresor dit så varför inte?

• Tintomara

Godmorgon!

Piaf: Stackars Tristan, har han fått vattenkoppor eller?

• Tintomara

Fb: Ha nu en riktigt trevlig helg ni med!

• Tintomara

Men Soleil, vilken jäkla otur du haft Hur länge kommer du att behöva gå med gipset?

Madge: Vad otäckt, har inte hunnit titta så mycket på nyheterna men såg en bit av inslaget på rapport.

Piaf: Ha en bra idol-kväll!

Här har vi precis ätit älgstek och druckit vin så jag känner att jag är en gudinna vid tangentbordet!

• Tintomara

Fanken vad alla är eländiga, stackars dig också Björkeli! Ögoninflammation är jäkligt jobbigt.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D