Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Godmorgon! Tack för härlig frukost Junija
Godmorgon! Tack för härlig frukost Junija
Yohanna: Sarah gillar den skarpt och även de andra sångerna. Tur hon inte förstårvad de sjunger i alla sånger
Kan meddela att ormen sedan igår boar i min hals Fy sjutton vad trött jag är på den!
Kikar in och säger Hej till er alla!
Åh Piaf, den första dikten var jättefin! Den andra lappen var ju bara så rolig !!!
Hmmm Fb... vi kanske skulle byta hem och familje en vecka, så blir det kanske roligare att vara hemma sen!
Fb: Jag tror att alla barnen hade blivit milda och goda eftersom de aldrig visste vilken tant som skulle ringa på dörren nästa vecka, kanske mamma, kanske skånska häxan Tycker det låter bra som Piaf föreslår, ett rullande geografiskt schema och tänk så mycket man hade fått se av Sverige! Tror dessutom att alla männen skulle bli milda och goda de med, ombyte förnöjer
Godmorgon! Sitter och kollar FL samtidigt som jag försöker få en tid till barnläkare för Sarah. Ormen gav mig inte bara ont i halsen utan halsfluss, så nu vill jag kolla att inte Sarah går omkring med samma bakterier för hon har varit grymt missnöjd en tid. Och om hon har haft lika ont som jag haft nu i 5 dagar förstår jag henne. Nu har jag visserligen fått penicilin, men är fortfarande inte bra.
Sofie: Cdon brukar vara jättebra med att hålla leveranstider. Har beställt av dem många gånger och allt har alltid kommit i tid. Adlibris är en annan sådan stjärnleverantör kan jag tipsa om!
Soleil: Åh, vad retfullt med videokameran. Fast samtidigt, ni såg ju luciatåget och har det minnet i alla fall - det är viktigast!
Vart är världen på väg? tv4.se/matdryck/430412.html
Björkeli: Killen som drog fram den på bilgolvet är ju den smarte killen Puckot som köpte den vet jag däremot inte vad man ska säga om... Pucko kanske
I skrivande stund synar jag en av mina dammråttor och vem ser jag icke i dammet - jo de tre vise männen på väg till krubban. It's a sign! Måste genast ut på ebay
Tillbaks från dagis, och vad tror ni jag hittade i hallen? Jodå, en knapp som sjunger Ave Maria, måste snabbt springa in på ebay igen. Snart tillbaka!