Inlägg från: Tintomara |Visa alla inlägg
  • Tintomara

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Hej alla! Och välkommen hem Fb!

Bj: Hur går det med trotset? *Don't be fooled by the rocks that I've got, I'm still Bj from the block...*

Petunia: Vad härligt att få göra nytt badrum! Det skulle vi behöva, vi badar i en blå grotta (låter mer exklusivt än vad det är kan jag garantera)

Madge: Er lägenhet låter ju superfin! Hoppas att ni kommer att trivas.

Fanken, nu måste jag lösa lite konflikter... Vi har grymma bråk mellan ungarna om prylar, uppmärksamhet etc. Skitjobbigt rent ut sagt.

• Tintomara

Godmorgon! Säger snabbt hej och återkommer i eftermiddag eller kväll, nu måste jag springa

• Tintomara

Gislöv: Det var väldigt tråkigt att höra om din vän *kramar om dig*

• Tintomara

Alltså, är det bara i min gästbok det är strul eller? Inläggen syns ju inte förrän ett dygn efter att de blev skrivna

• Tintomara

Godmorgon!

Fb: Tycker det låter som här, när jag hämtar barnen på dagis vid 16-tiden brukar det vara mörkt nu. Just i år tycker jag faktiskt att det är lite mysigt, men man lär väl tröttna denna gången med!

Madge: Vi har också alla filmerna och min man älskar att kolla på dem! Han och Macke brukar ta sig en Harry Potter eftermiddag då och då!

Piaf: Lycka till på vårdcentralen, hoppas att du kan få hjälp

Soleil: Tack för god frukost, ha en bra dag på jobbet!

Här ska vi iväg till simmet snart, som vanligt på tisdagar!

• Tintomara

Piaf: Du är ju kund på körskolan och betalar (förmodar jag) en jäkla massa pengar för lektioner där. Är du inte nöjd ska du självklart byta lärare eller i värsta fall skola. Har för mig att man kan föra över pengar från en skola till en annan om man betalat i förväg. Jag tycker att en bra lärare ska pusha på och uppmuntra. Ibland kanske också "ryta till" om det är nödvändigt för att man ska gå vidare. Men det kostar för mycket pengar med körlektioner för att man ska harva med någon som man inte trivs med. They win you loose

• Tintomara

Godmorgon!

Fb: Tiden flyger verkligen! Men visst är de små mindre?! Sarah har fått vara bebis mycket längre än Marcus. De är ju alltid minst så det kan de nog utnyttja länge! Vi tänker nog inte heller skaffa några fler så det är lite vemodigt att bebistiden försvinner - samtidigt är det skönt på ett sätt.

• Tintomara

Fb: Jag har kämpat med dagiskänslorna vad gäller Sarah hela hösten. Det är först sedan en månad tillbaka som det känns riktigt ok att lämna henne. Det där är så dumt, för samtidigt som jag vill ha henne hemma mer så vill jag jobba också. Och faktum är att när hon och Macke är på dagis så får jag mer gjort och kan låta bli att jobba när de är hemma. Förstår dig precis!

Marsbebis: Härlig morgon! Vad gäller barnvagn så har vi till bägge barnen haft en emmaljunga duokombi. Dvs en liggdel och sen en sittdel. Jag tycker i och för sig att sittdelen har varit lite stor, men den har fungerat väldigt bra ändå. Och på vissa sätt är det skönt med en stor sittdel när de ligger och sover i vagnen. Jag tycker i alla fall att vagnen har fungerat bra och har varit väldigt nöjd med kvalitén på Emmaljunga.

• Tintomara

Hej på er!

Vanilla: Välkommen!

Yohanna: Jag rusar!

• Tintomara

Tänkte också på det idag Madge. Men undrar om hon inte har mycket på jobbet, hade hon inte fått ny chef?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D