Inlägg från: Tintomara |Visa alla inlägg
  • Tintomara

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Godkväll alla damer!

Vilket bra initiativ den där skänka bort tråden var! Hoppas att det kan fungera med alla frakter hit och dit också så att det inte bara rinner ut i sanden.

• Tintomara

Björkeli: Ja, ska han brinna upp nu? Jag såg också CA idag.

Gillar CSI också, men min absoluta favoritkriminalserie är Brottskod försvunnen. Annars tycker jag också mycket om Nip/Tuck, någon som följer den?

• Tintomara

Godnatt FB!

Björkeli: Jag har missat början av de här Karvare programmen, men igår så blev iallafall Christian karvad av karvaren. Och sen var programmet slut och vi får vänta på nästa säsong Sen visade det sig att Matts flickvän var en man som var omopererad till kvinna. Hans pappor och mamma fick henne att bryta med Matt till slut och hon åkte till Paris.

• Tintomara

Björkeli: Ja, han blev nog rejält karvad såg det ut som. Vem är den där karvaren egentligen? Hoppas att nästa säsong börjar snart!

• Tintomara

Godkväll alla kloka glassar, blir glad när jag ser era diskussioner och hur ni alltid ställer upp och peppar varandra när det är någon som inte mår 100.

Madge: Jag hoppas att du snart kommer att känna dig mer energisk och positiv och att er flytt blir en start på något riktigt bra.

Sitter och funderar på preventivmedel. Det har ju diskuterats ett antal gånger i den här tråden eftersom det är en del av er som inte mår så bra av hormoner. Varför är det så att innan man får barn så äter de flesta p-piller, men efter att man fått barn så blir det alltid prat om spiraler? Är det för att man ska kunna ta ut spiralen och kunna bli med barn snabbt igen eller? Själv har jag ju de barn jag vill ha och känner mig nog nöjd på den fronten så jag vill nog inte ha en spiral. Har däremot sett att det finns något som heter p-ring och tror att jag ska prova den. Någon som har testat eller hört om någon som gjort det? Det är lite mindre hormonmängd än i p-piller och det låter intressant tycker jag. Det enda jag funderar på är om den är "i vägen" när man firar LPA, SPA och andra storhelger

• Tintomara

Björkeli: Ja, det är det jag har hört att spiralen kan kännas för killen plus att man kan få kraftiga menstruationer av dem. Har i och för sig en kompis som inte hade ont av att sätta in den, aldrig haft mer blödningar eller en stucken man Men hon är nog den enda jag hört som inte klagat på den... Det är därför jag är lite intresserad av ringen istället. Fanken va svårt det är med preventivmedel...

• Tintomara

Men Madge, vad använder ni nu då (om man får lov att fråga )

• Tintomara

Madge: Nä, precis, vad finns det för alternativ? Och än en gång har vi väl kommit fram till att preventivmedel är ett elände

• Tintomara

Björkeli: Ser scenariot framför mig...

Madge säger förföriskt till sambo: Älskling titta här.... en tomtekondom!
    Sambo: Åhhhh, Madge... du är underbar! Sisten till säng är en kopparspiral!

• Tintomara

Nej nu är det dags för sängen. Godnatt!

Madge: Jag hoppas att du inte tog det som att jag skämtade med dig, ville mest skämta om dessa förbannade preventivmedel

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D