Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
FB, inte jag heller, men på något sätt känns det bättre om jag har de här böckerna liggande hemma!
Nä, men skämt åsido, jag ska verkligen försöka läsa lite mer nu i höst!
FB, inte jag heller, men på något sätt känns det bättre om jag har de här böckerna liggande hemma!
Nä, men skämt åsido, jag ska verkligen försöka läsa lite mer nu i höst!
Avis för att jag har lagt ner en förmögenhet på böcker ikväll eller?
Yep, det är en saga!
Nja, jag tycker faktiskt att Bokus är helt ok prismässigt. Alla böcker ihop gick på 540 kr tror jag. Helt ok för så många böcker ändå.
Alla kostade väl under 200 kr styck tror jag. Och vilda bebin 55 kr om jag inte missminner mig.
Men FB det har jag egentligen inte, men jag tänkte att jag lägger pengarna på böcker om barn istället för godis nu när jag kör GI.
Så då blir det en liten sporre för mig att _inte_ köpa godis liksom (som jag ju inte heller är så sugen på när jag kör GI). Usch vad präktigt det låter men jag är nog det minst präktiga som går i ett par skor.
Vilka bokklubbar är du med i till Manda?
Hittade den här i en annan tråd!
Liten försmak inför SPA BRUDAR!
nuke.toosa.net/%7Epaablo/disrobics.wmv
Kopiera hela länken, annars funkar den inte!
Ok!
Vi hade goboken förut, men jag slutade beställa dem, tyckte de till slut var sådär. Men man kanske ska börja sen när de böcker som du pratar om funkar.
Nalle Puh hade vi också ett tag, men jag tyckte det var lite samma sak till slut. Men det kanske det inte är?
Sonen är tyvärr inte så intresserad än av böcker (till mammas stora sorg) men det kanske kommer.
Åhh neeej, jag skulle skriva i tråden "Udda ställen att ha haft sex på" och råkade glömma att trycka på Anonym knappen! Den brukar ju alltid komma upp men gjorde inte det nu. :-O
Jaja, man får väl bjussa lite på sig själv ibland!
Ha ha ha, han får väl ställa upp för frugan!
Ja, vi ska också gå och lägga oss strax här. *Försöker få bort rodnaden på mina kinder bara*